tirsdag den 17. august 2010

Favorit farver...


Pyhhh... jeg maler og maler og maler og troede egentligt ikke jeg sådan kunne lide det, men når man kan se at man kommer nogen vegne og at det i virkeligheden bliver virkeligt virkeligt fint, så er det faktisk slet ik så slemt.. Og tænk, jeg troede at vi havde hvide vægge, der bare trængte til en opfrisker, men billedet i øverste venstre hjørne siger vist alt, vi havde da absolut ikke hvide vægge... så nu bliver det rigtigt rigtigt fint....

Tænker jeg skal have malet lidt mere, og har jo i lang tid kørt i blå nuancer, men indimellem trænger man også til lidt forandring, og nogle af de farver jeg også er blevet lidt vild med er gul, æblegrøn, lilla og de kære pink neon... Derudover vender det hvidmalede langsomt men sikkert tilbage hjemme hos os.. Det er faktisk vældigt smukt med alle de farver op af den rene hvide farve...

Hvilke favorit farver har du?

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Favorit farver spørger du.... ja, nu er jeg simpelthen så ensporet indrettet, så mit svar må være... sort! Dog for det meste krydret med en lille bitte smule rød også!?

Vores vægge er dog hvide... Og så har vi jo faktisk lidt blåt ude i køkkenalrummet - sådan går det, når man glemmer sine farvekoder, idet man forelsker sig i et billede.


PS. Jeg elsker alle de farver, I smider rundt med her i blogland - selv den gule - men fortæl det ikke til nogen...

bare WUNDERBAR sagde ...

Ha ha ja tit så er der faktisk mange farver som man godt kan li....hos andre! vel at mærke... Men det lyde som en meget stil ren farve palet du har dig...
Jeg har et stort skab og en kommode der skal males og jeg er simpelthen sådan i tvivl om hvad...
Faktisk har vi også flere sort maledemsager hjemme, det give ligesom lidt nutidig kontrast til alt det lyse... :)

NØ´s Roderier sagde ...

Hej Rakel.
Så fandt jeg dig, eller du fandt mig kan man vel sige, var også helt ærgelig over at du sådan var væk, du var trods alt det første spæde skub for mig imod blogverdnen!
PÆN PÆN Blog du har, tillykke med det!

Guro sagde ...

Hei!
Så fint at du kommenterte på mitt innlegg, så jeg kunne finne tilbake til deg. Nå skal jeg følge deg videre Ü Lykke til med malingen!

bare WUNDERBAR sagde ...

Frk. NØ-
Jamen du vil altså opdage at det er et rigtigt sjovt og fantastisk sted.. Kan godt huske du var lidt hvad-er-det-lige-det-er-for-noget agtig... :)) Men følger med i dine roderier.. elsker jo din fine biks... :)

Guro-
Dejligt at du er med.. jeg glæder mig spændt tila t høre om det hele.. :)

Camille sagde ...

Uh det med at tro væggene er hvide... det kender jeg alt til! Troede bare jeg skulle male over hvor der var blevet spartlet huller til, men endte med at skulle male hele stuen!

Mine yndlingsfarver er rød, blålige og mintgrønne farver.

Jeg holder det røde til tilbehør, og har så malet væggene i forskellige pasteltoner af yndlingsfarverne - så de ikke tager magten fra alle de farverige ting herhjemme.