søndag den 29. august 2010

Graziela ankomst og link…

 stof22

 stof11

SÅ kom posten med det fine originale Graziela stof jeg har erhvervet mig.. hvor er det fint og elsker at det
har en historie med sig, at der for hvert år er udgivet et bestemt slags og at man kan gå tilbage og se
hvilket år stoffet er fra.. Det er da fint…
Guro havde et link for et par dage siden også, her kunne man rigtigt fald i svime over sagerne…
Tror jeg skal bruge det til lidt detaljer på børnenes tøj, en enkelt pude eller to, og måske lidt kosmetik punge..
Anita som jeg har købt stoffet hos har så mange andre fine stoffer og også lækre retro tapeter, bla. det fine blå med blomsterne..
Der er hurtig levering, og stoffet er så fint…

Du kan jo kigge ind til Anita lige her og blive fristet…

11 kommentarer:

Trine (groovy baby) sagde ...

Ja, de er skønne, de Graziela stoffer...(hvilket minder mig om at jeg vist har laaaangt flere orange æbler end jeg kan få brugt, så skulle du komme til at mangle, kan du bare gi' lyd)

Kram

bare WUNDERBAR sagde ...

Åh ja man har jo tendens til at samle sammen.. :) Er det de orange æbler her på billedet? Det kunne jeg da godt være interesseret i.. Jeg skriver lige til dig senere.. :)

Unknown sagde ...

Årgangsstof !
Så fint. Kløverne på brun baggrund :-)
Eller de grønne hjerter :-)
Eller de orange æbler:-)
Åh, de er fine !

Trine (groovy baby) sagde ...

Yes, yes - de orange æbler. Lad mig sige det på den måde. Luna har et sengesæt, Wilma har et sengesæt, - og sy-hylderne har et sengesæt eller 2 med disse orange æbler. Samler, mig???

bare WUNDERBAR sagde ...

Losarinas-
Lige præcis! Og jeg synes altså det er lidt skægt det med årgangs stof, det giver sådan en lidt nostaligisk side til sagerne.. :)

Groovy-
Tænker lige det kunne være perfekt til en efterårs kjole til Frederikke.. :)

Mette sagde ...

Nej, hvor er de bare flotte!!!
Jeg ryger fluks videre og kigger på dem :)
Og ja, meget sødt med historien bag...
Go' weekend!
Kh. Mette

Annchen sagde ...

Mmmmmh.... De er bare så lækre de stoffer...:)
Jeg er også i gang med at udvide min samling - og har flere gange købe hos Anita...
Jeg glæder mig til at få dem i brug.. Synes som dig, det er skønt med historien bag..:)
KH Anne (som håber posten har været forbi dig;)

bare WUNDERBAR sagde ...

Mette-
Tak i lige måde... SYnes hun har et rimeligt stort udvalg af både det ene og det andet.. :)

Annchen-
Ja tak tusinde tak..det kom igår har bare ik fået skrevet tilbage. så må jeg se hvad det skal bruges til.. :) Det er første gang jeg køber der, men var meget tilfreds både med stof og levering.. :)

Garsdal sagde ...

Dejlige fristelser, vil lige tjekke linket ud med det samme. Håb er du løbende vil poste lidt billeder af, hvad stoffet bliver brugt til. Ha en dejlig søndag.

bare WUNDERBAR sagde ...

Frøken Garsdal-
det vil jeg gøre.. først og fremmest tror jeg det skal gå til kjole detaljer og puder, men lad os nu se.. nogengange skal man også bare gå og kigge lidt på det.. :)

Marolle sagde ...

virkelig lækkert!