tirsdag den 31. august 2010

Søstrenes fristelser…

grene5
Var i Søstrene Grene den anden dag og sikke et fint udvalg de har fået i pastel bånd… Jeg
bruger altid deres fine bånd når jeg skal pakke ind, og som en pastel junkie som mig, så var
det jo et fantastisk sortiment at finde…

grene2
Og så havde de jo det helt vilde udvalg af kage skåle i alle mulige slags og størelser.. I husker nok,
at der er noget med mig og kager… Jeg valgte den her, fordi den var lidt anderledes end de sædvanlige.
Og den passer fint til de nye lilla ting i vores stue..

grene
Den har fået en plads sammen med alle de andre cupcakes…

lilla4
Og sidst men ikke mindst den fine rispapirs lampe, som jeg også tidligere har
vist… altså 10 kr, og så er den så fin…!
Jeg købte også, maling, sættekasser, en lille glas krukke, små kopper til ungerne,
det er jo helt vildt som man fristes…

13 kommentarer:

Sine K-J sagde ...

sikke en fin række cupcakes. Faldt over en blog der fortalte om en bog med en nem gipsopskrift på de fineste kager. hvor var det nu.... Roulader og rollinger tror jeg bogen hed. Har du prøvet at lave dem ??

Mette Houg sagde ...

Hej Rakel.

Jeg var i søsterne Gren I København i går, og kunne heller ikke gå fordi kageskålene;0)
Fik købt tre kageskåle med hjem.
Ha en dejlig dag!
Kh. Mette

Unknown sagde ...

Jeg kan da godt forstå at du ble fristet :o)

Unknown sagde ...

Lyder som en RIGTIG god tur hos Søstrene.
Og wouw, sikke en fin kagesamling. Den er da for herlig.

Mollie sagde ...

Så fine ting du har funnet! Søstrene Grene er en av mine favorittbutikker, de har alltid mye fint og morsomt og til en billig penge. De åpent butikk her i Oslo for noen måneder siden og da ble jeg så glad, men nå har de selvsagt lukket igjen!!! Arghhh....Du får kose deg du som fortsatt har Søstrene.....

Christina sagde ...

Hvor ser det hyggeligt ud med de kager på rad og række.
jeg så godt Søstrene lokkede med kager i deres vindue, men jeg havde desværre ikke tid til at gå omkring.

Unknown sagde ...

Ja, det er en "farlig" dejlig butik at forbruge i :-)

bare WUNDERBAR sagde ...

Ja det er altså en festlig butik.. Nu har jeg ellers i lang tid ikke fundet så meget derinde, og pludseligt kunne jeg bare slet ikke stå for det.. Det virkede også som om det hele var fyldt op, og måske de lige havde fået varerne hjem.. Fint var det ihvertfald.. :)

Randi sagde ...

Er helt ulykkelig over at jeg ikke kan komme i Søstrene Grene! Hvor stor mon kundekredsen skal være før de åbner en heroppe? ;-) Var ellers derinde mens vi var på sommerferie i DK for at finde silkebånd, men fik den besked at det havde de kun til jul...hmm! Savner virkelig den butik.

annicken_j sagde ...

Jeg vil også på den derre søstrene grene!!! Jeg vet ikke om de har den i norge, men de har den i allefall ikke i nærheten av meg :(
Men på en annen side så er det enda mere å glede seg til når man skal på ferie til dk. :D
Fine kjøpt i allefall!!! :D
Ha en fin kveld kjære deg

Marolle sagde ...

jeg kan se jeg må i søstrene grene snart igen :o)

Malene sagde ...

Kan super godt lide den anderledes cupcake :)

Betina sagde ...

Så søde skåle du har der.
Jeg har ledt og ledt efter de sætterkasser fra søstrene Grenes, uden held, hvilken by har du fundet dine i ??