tirsdag den 7. september 2010

En heldig hæklet hot dog....


Heldige heldige mig/os... Vi har nemlig været så heldige at vinde en hot dog inde hos Busters Mor... Og mig som ellers så sjældent vinder noget.... Jeg var helt vild i låget da jeg opdagede det, sådan virkeligt glad... Og store pigen kigger på mig, da jeg glad råber ned ad trappen at jeg har vundet en hot dog... " Skal vi ha hot dogs eller hvad siger du??" Mig: "Nej jeg har vundet en hæklet hot dog vi kan lege med..." Hende: " NÅ, jamen har du vundet den i en cornflakes konkurrence??".....

(Hun ser vist for meget Tarzan Mama Mia, for vi spiser da aldrig cornflakes.... :))

Her er vores nye serveringssted forresten også.. Fandt denne her lille kogeplads til loppemarked for den nette sum af 25 kr.. SÅ kan vi servere Hot dogs med spejlæg... MUMS...

Tusinde tak Laura, både børn og voksne synes hot dogs smager fantastisk.....

6 kommentarer:

Sara sagde ...

ej hvor er det fint...☆

bare WUNDERBAR sagde ...

ja begge dele er vi glade for... :) tænk at være så go til at hækle alt muligt som laura er...

Julia Hausfrau sagde ...

Jeg var også så heldig at vinde en af Lauras fantastiske hotdogs og en "congobajer". Jeg elsker dem, og samtlige gæster kommenterer dem, når de besøger Otto's værelse. Nu er jeg jo ved at lære det hækleri der, og jeg VIL blive lige så god som Laura (hmm...keep dreaming). Super fint legekøkken!!

Mie sagde ...

Så godt du vandt den og blev da også selv noget misundelig.

bare WUNDERBAR sagde ...

Julia-
Jeg ville også ønske jeg var bedre til at hækle.. men tror på det handler om øvelsen.. ;) Jeg er bedst med mindre projekter og ting som der er en let tilgængelig opskrift på.. :) Congo bajeren var også for fed.. :)

Mie-
Ja faktisk nåede jeg også at blive misundelig, for i det første indlæg havde hun ik fået mig på som 3. vinder endnu.. :))

Kristin sagde ...

Nice hotdog - tillykke med den. Åh fin kogeplads.