torsdag den 9. december 2010

Hawaii agtig stemning i det nye år....



Jeg har bare modtaget en fin pakke... tog egentligt også billede af indpakningen, for den var fin med pink papir, gult bånd og kort, men ved ik hvor det er blevet af... men det her er hvad der lå i pakken... den fineste lyserøde orkide hawaii agtige lyskæde... og den ligger og venter på den 1 januar, for ligeså meget som jeg elsker julen, ligeså meget har jeg lyst til at pynte til forår og sommer med det samme nytårsaften er overstået.. Og her kommer kæden ind i billedet.. Tænk lige at den hænger rundt i kanten af mit køkkenvindue og spreder hawaii agtig stemning...
Jeg har fået pakken af Lea, Tusinde tak, det var helt vildt sødt af dig og jeg er rigtigt rigtigt glad for den!

Og så har du måske opdaget at jeg har fået både nyt logo og du har sikkert også set at det sner her på bloggen... Det er som sædvanligt den søde Marie der har hjulpet.. hende kan du kigge ind til, hvis du også trænger til hjælp....

20 kommentarer:

Linn sagde ...

hvor er den bare fin :)

an-magritt sagde ...

Lekker, lekker lyslenke! Den sprer både varme og glede den der. Og det er klart den vil minne deg om vår og varme når den kommer opp.

Herlig!!

Michelle sagde ...

Den er super fin. Jeg har også en liggende, dog mere lilla i farven - de er SÅ fine med lys i.

bare WUNDERBAR sagde ...

Linn-
jeg er også rigtigt glad for den... :)

Romantiskretro-
Du kan købe den i leas netbutik Butik NØ, den er virkelgit fin.. og jeg har det virkeligt sådan at når først vi er ovre nytår, SÅ skal jeg bare ik have mere jul indtil næste år.. :)

bare WUNDERBAR sagde ...

Michelle-
det lyder også som flot med lilla.. og ja de giver sådan et ret blødt og varmt og behageligt lys synes jeg.. :)

Sukkertøy for øyet sagde ...

LOVE IT..
Denne likte jeg kjempe godt :)

bare WUNDERBAR sagde ...

Ida susanne..
jeg er også helt vild med den.. den fåes også i hvid og lyseblå og i andre sjove varianter.. du kan se dem hos www.butiknoe.com :)

Sofie Legarth sagde ...

Skønne skønne billeder - lige mig! Og sne effekten er da lige i øjet!!!!

bare WUNDERBAR sagde ...

sofie-
Ja den er da bare så julehyggelig.. sne skal der til.. ;))

Anne sagde ...

Jajaja, for en lækker lyskæde. Jeg æææælsker lyskæder, og blomster på er endnu bedre. Min kæreste er så af den stikmodsatte mening - det er åbenbart for "tøset"!! Hrmpf, siger jeg bare!

bare WUNDERBAR sagde ...

Anne-
jeg kan heller ik få nok.. har en rigtigt sød en på Frederikkes værelse, men den er bare gået i stykker halvvejs, så det er kun den ene halvdel der lyser.. og det med lyskæder.. så skal det jo helst være dem med blødt gulligt lys.. synes SÅ tit jeg har fået fat i en og så når man kommer hjem og tænder så er det bare helt blåt el skarpt hvidligt grønligt... Men den her den er fin.. ;)

Anne sagde ...

Ja, det er rigtigt. Lyset skal også være perfekt. Er ved at lave en til julegave faktisk, så satser på at den snart kommer på bloggen :)

Hav en rigtig god dag (her i kbh sner det forresten igen, så NICE!!! Nu ved jeg jo, at du er en med-sneelsker)

Darling L sagde ...

Fin lyskæde! Jeg går også allerede lidt og tænker på ideer til forårspynt :-) Men dagen i dag er nu virkelig smuk - himlen er så blå så blå!

Dit nye enkle logo er i øvrigt rigtig fint synes jeg, og hyggeligt med sneen :-)

bare WUNDERBAR sagde ...

Anne-
det må jeg lige holde øje med.. :)) Og jo jeg kan virkeligt godt li sne.. især her i julen, og så længe jeg har barsel og som sådan ik SKA ud i trafikken synes jeg det er fint.. men så må den tilgengæld også gerne forlade landet omkring februar.. her sner det slet ik, bare sol og lidt tø.. jeg ku se det sku regne på lørdag... :)

Louise-
Ja det er lidt sjovt.. op til jul tænker man i julepynt og derefter i forårspynt.. :) og det bedste er de tanker og ting man gør op til.. :)
jeg er også rigtigt glad for logoet.. kan godt li det er enkelt.. :)

Julia Hausfrau sagde ...

Årh hvad, den er fin! Sikke en skøn gave at få, tillykke med den :)

bare WUNDERBAR sagde ...

Julia-
jeg er også vildt glad for den.. kan du ik lige forestille dig en forårsstemning der kommer ud af den når julen er ovre.. ;)

NØ´s Roderier sagde ...

Er så glad for at du er glad, og fine billeder forøvrigt!
det behagelige lys skyldes at man frem til 1012 stadig må sælge glødepære i 16 wolt. derefter er alt håb om rar belysning desværre ude... :-(

Og hvor er det ondsvagt altid at være to skridt foran nuet, kender det desværre ALT for godt, er SÅ KLAR til forårs sortimentet i biksen nu, at jeg er frisk på at pakke hele julen sammen, Rimeligt ondsvagt, når man nu ved at største delen af befolkningen ikke engang er i julestemning endnu! ;-)

bare WUNDERBAR sagde ...

Lea-
Ja jeg har hørt snakken om det glødepære værk før, og troede egentligt at de var udgået for længst... synes det lysmarked kan være en jungle indimellem, også bare når man skal have fat i alm pærer.. så er de helt neon rørs agtige i farven, el blålige, sådan koldt ubehageligt lys.. sidst vi sku ha skiftet pærer byttede jeg 4 gange nede hos købmanden.. til sidst rystede de bare på hovedet, og sagde jeg kunne tage lidt med hjem og prøve og så beholde den jeg synes var bedst... :)))
Og ja jeg har det vitterligt også sådan at jul er bedst i okt-nov og foråret bedst i januar-feb osv.. det ER sgu da lidt fjollet ja... :))
Endnu engang tusinde tak Lea, det var virkeligt sødt af dig!...

Garsdal sagde ...

Hvor er den fin - sådan en har jeg ikke før set! Og ja, kender godt det der med hvor stækt hjemmet pludselig får et forårs make-over meget hurtigt efter nytår: )

bare WUNDERBAR sagde ...

Frøken Garsdal-
Jeg tænker virkeligt allerede på de tiltag jeg kan gøre når vi når 1 januar.. jeg ved ik noget bedre end at pille julepynten ned og smide juletræet ud dagen efter juleaften.... ;)