fredag den 16. september 2011

.....

10 kommentarer:

Anne sagde ...

i lige måde Rakel :) Håber din bliver skøn...

Kh

Julia Hausfrau sagde ...

I lige måde, søde Rakel. Hilsner til dig og dine, med ønsker om at vi snart ses!

Malene sagde ...

Også god weekend til dig og dine. Håber valgkagen smagte jer i går!?:) Det blev jo heldigvis til rød sejr, så vores tørklædekarma virkede:)
Må lige spørge til vasen - den ligner en der burde stå på min ønskeliste nemlig:)

Fru N sagde ...

God helg! Og gratulerer med kvinnelig(!) statsminister :)

Unknown sagde ...

Også god weekend til dig:-)

Loppe-shoppe sagde ...

God week-end til dig også.

Marina sagde ...

Og god weekend til dig! Vi har små stole fra Ikea magen til jeres. Jeg synes altid de spreder godt humør i haven.

Marlene sagde ...

God helg til deg og dine!
Din blog gjør meg alltid glad!

bare WUNDERBAR sagde ...

Tusinde tak alle sammen og i lige måde.. Min bliver go´tror jeg.. startede ud igår aftes med cirkus bare mig og den store, idag skal vi være sammen med gode venner hele dagen, og imorgen har vi et par forskellige gode ting på programmet også.. :)

Julia-
Det håber jeg også meget.. må det ikke snart kunne passes ind? :)

Marlene-
Den er helt vildt sød, jeg skal lige tjekke hvad den hedder, måske du kan finde den.. Har købt den for flere år siden af den bloger der hedder Mus&Sesse, den var ikke særligt dyr.. men finder som sagt lige ud af det... :)

Bodil (200procent) sagde ...

I lige måde! Håber det er og fortsat blir en god en af slagsen :-)