lørdag den 29. oktober 2011

Et nyt set up i andre vinkler og beskæringer...




Jeg har leget lidt mere med motivet... Jeg tror, jeg er tilfreds nu.. Tak for jeres søde hjælp og inputs... Jeg har mixet dem godt og grundigt, både hvad baggrunds tips og opstilling angår....

Sjovt som motivet ændres og fremhæves forskelligt alt efter hvordan man vinkler billedet... Det endelige, må I vente lidt med at se, men jeg synes det er ret fint hvordan tingene kommer lidt anderledes til sin ret i samme set up, alt efter hvordan jeg beskærer...

Lidt som et farverigt mood board....

5 kommentarer:

Banebakken sagde ...

Herlig!! Massevis av deilige, glade farger :)

Er så glad i det "profilbildet" ditt - en sånn herlig, god liten barnehånd!

Håper du har en flott helg!

bare WUNDERBAR sagde ...

Banebakken-
Det er vores lillebror Carl Emils hånd i min... Billedet er taget en tidlig morgen, vi holder i hånden mens vi spiser havregrød... Jeg elsker det også.. :)

Weekenden er god, men vi trænger til en afslappende søndag.. Håber også din er dejlig.. :)

Camomilla sagde ...

Det ser godt ud! Jeg synes det sidste er det bedste - dejligt med alle farverne.

Unknown sagde ...

these are perfect colours ^_^

Unknown sagde ...

Spændende hvad du skal bruge det til, jeg er glad for at du ikke har valgt det hvide, jeg havde ikke tid til at kommentere før nu, men jeg syntes der var sådan nogle grimme skygger på for oven og papiret med logo flappede lidt i kanten, jeg syntes skyggerne bliver for tydelig hvis billedet skal bruges på hvidt bagrund. Jeg kan rigtig godt lide dem du har med ternet bagrund, og alle billederne er lige dig og bloggen, helt sikker.