lørdag den 8. oktober 2011

Weekend...





Jeg har købt en ny Elements skål for lidt af mine fødselsdagspenge... Jeg elsker de sarte streger i tegningen... ville egentligt gerne have haft den i orange, men den var kun i lyseblå...

Så har vi fået sat græskar på den grønne bænk ude foran.. de står og byder velkommen til... Det er meget fint og efterårsagtigt... Jeg har ikke skåret i dem endnu, så holder de lidt længere...

Der er stadig smukke blomster i vores have, det nyder jeg, og jeg synes egentligt det er ret fantastisk at der kan plukkes så fine sager på trods af at der står oktober i kalenderen...

Imorgen aften er vi sikkert trætte, vi har nemlig et hårdt men dejligt program i weekenden... Den står både på shopping, gæster, legeaftaler og en barnedåb...

Go´weekend...

18 kommentarer:

Landbohaven sagde ...

Jeg kom lige forbi.
Smuk lille skål.
Tak for kigget.

bare WUNDERBAR sagde ...

Landbohaven-
Tak for din kommentar... Jeg elsker også den lille skål, og så er den lidt sjov ved at den er lidt assymetrisk.. Og smuk i stregen er den.. :)
Go weekend...

Annchen sagde ...

Skønne skønne billeder og farver som altid..:)
Er tosset med Elements skålen - hvor stor er den mon?
Vi har også sat lidt græskar ud (læs: min mor har midt i babyræset sørget for at det ser efterårshyggeligt ud udenfor;)
Ha' en dejlig weekend - lyder som gode planer..
Knus Anne

Malene sagde ...

Lyder som en tætpakket, men rigtig hyggelig weekend:) Skønne billeder - det er altid hyggeligt at kigge her forbi. Det får lige humøret til at stige en tand:)

bare WUNDERBAR sagde ...

Anne-
Ja hvor stor er den... Det er egentligt svært at sige... :) Er den måske 20 cm i diameter.. Ikk så frygteligt stor...
Altid dejligt med en mor som kan ordne den slags i lidt pressede tider.. Sådan en mor har jeg også.. ikk til at undvære.. ;)
Go´week til dig også.. :)

Malene-
Tak for det.. Dejligt at du får det sådan, "gladhed" kan man altid bruge... :)
Og ja en week med en masse på programmet, men helt sikkert hyggelig.. :)

Anonym sagde ...

Du har så fin en blog og det er så hyggeligt at kigge forbi
:-)

bare WUNDERBAR sagde ...

Anonym-
Tusind tak, det er jeg rigtigt glad for at du synes... Jeg nyder også selv at være her, hvor jeg kan samle alle de dejlige sider af livet, de der hyggelige ting som gør en glad... :)

Fargevandring sagde ...

Nydelig skål og nydelige bilder. God helg:-)

by myr sagde ...

Sikke en rigtig fin skål...den passer jo lige til dit hjem (altså dét jeg sårn har set på bloggen:-)

Det lyder som en travl men god weekend...rigtig go fornøjelse:-)

Knus Malene

HannasHörna sagde ...

Hej! Fina höstiga bilder! Kram

bare WUNDERBAR sagde ...

Fargevandring-
Også en rigtigt go weekend til dig.. :) Her blev det frygteligt dejligt vejr sidst på dagen.. :)

Malene-
Jamen ja jeg tænkte også at det var fint herhjem til.. det er det første elements jeg har, men ønsker mig lidt noget i de lidt mere skrappe farver.. :)
Og tak det er en ret fornøjelig weekend.. :) Også en til dig den anden vej.. :)

Hanna-
Tak for det.. ;) Go´weekend til dig.. :)

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Det lyder som en travl weekend.
Den skål er rigtig flot.
Tillykke med den:-)

Ha´en dejlig Søndag.

Knus Susi

Retroknappen sagde ...

Vackra bilder!

Frk. Nielsen sagde ...

Flotte skål :o)

Det er så super hyggeligt med græskar i haven. Har overvejet at skære i et par stykker, når kommer lidt længere frem :o)

Pia

Marina sagde ...

Elements er også "mit" stel. Jeg er så utrolig glad for det og bruge det faktisk meget. Har du set det nye stel i den klassiske musselmalede blå? Det er også utroligt smukt. Alligevel ville jeg nok allerhelst have en tallerken i rød (ligesom den ene kande de har). Rød er så flot til chokoladekage og til mørkt kød.

trinesoehest sagde ...

Hvor er den smuk, den skål!!! Skønne billeder!
...som altid :-)

Christina sagde ...

Hvor er det et godt billede det sidste (ja og de andre) - det er da hygge

bare WUNDERBAR sagde ...

Susi-
Det var en rigtigt dejlig men travl weekend.. Sådan er det også rart indimellem.. :)

Retroknappen-
Tusinde tak.. :)

Pia-
Ja sidste år skar jeg et welcome i græskarret.. skal lige se om jeg kan finde tilbage til det indlæg, så kan jeg lige linke frem til det.. det var en sjov måde.. :)

Marina-
Det er faktisk mit første elements.. Men jeg er rigtigt vild med den lidt sarte streg og med de anderledes farver det laves i.. :) Jeg er nogengange kørt lidt sur i mit mega mussel.. er også glad for det andet vi har, kan ikke lige huske hvad det hedder nu.. :)

Trine-
Tusinde tak.. til det hele.. :)

Christina-
Det er da hygge... :) Det er lidt sjovt, han elsker at lægge sig på gulvet med puder og dyne sidst på dagen... så ligger han bare der og slapper af... :)