tirsdag den 11. december 2012

Chokolade fra Konnerup&Co.



Jeg har været så heldig, at jeg har fået lov at teste og afprøve luksus chokolader og karameller fra Konnerup & Co. Og er der mon egentligt nogen bedre anbefaling, end at chokoladen nærmest er væk før man har fotograferet? Egentligt skulle jeg bare liiige smage et lille stykke, og derefter var jeg så letsindig at lade chokoladen ligge ubevogtet et øjeblik, og straks var der flere lækkersultne, der skulle afprøve.... Så var der pludseligt halvtomme pakker... Den aflange med de mange forskellige er spist rub og stub, de var virkeligt virkeligt lækre. De to hvide der ligger tilbage ligger der kun, fordi de har fået deres lod som værende kaffevarianten, og det er der bare ikke nogen her i huset der har lært at værdsætte...
Karamellerne er topsøde, og som min mor sagde, helt sikkert lavet på ægte flødekaramelmaner...
De små firkantede æsker indeholder ET stort stykke chokolade, og chokoladen er lækker ja, men det er æsken altså også.... Fin som en lille værtindegave....

Du kan læse mere om Konnerup&Co lige her og handle direkte i deres webshop fyldt med lækkerier....

4 kommentarer:

Anne sagde ...

Dem gad jeg godt smage:) Men jeg er enig i det med kaffesmagen - ud med den;)

bare WUNDERBAR sagde ...

Lige præcist, hvad kaffe angår så bliver jeg aldrig voksen, jeg kan simpelthen bare ikke med smagen, til gengæld kan jeg rigtigt godt med duften.. Elsker at være hos mine forældre en morgen og der dufter af kaffe fx, eller min veninde, som altid bestiller kaffe med mælk når vi er ude... :)

Anita L Hansen sagde ...

Mums det ser lækkert ud har en svaghed for chokolade

63 grader nord sagde ...

Å så heldig du er som får prøve god sjokolade. No fikk jeg altså så lyst på noe godt....Kan man spise sjokolade rett etter frokost da tro?