torsdag den 20. december 2012

Jeg tester XperiaV...

 




Jeg har været så heldig, at jeg har fået lov til at teste den nye mobil Xperia V fra Sony.
Jeg har på ingen måde været på udebane, da min tlf igennem lang tid også er en Xperia model fra Sony (blot meget ældre), så styresystem og opsætning er nogenlunde den samme. Dog er der ingen tvivl om at den nye model Xperia V også ER ny og opdateret. For det første har den en langt større skærm og lyset i skærmen er langt bedre. Desuden er der et 13 pixel kamera i telefonen og DET er vigtigt, især for mig, som tager mange billeder og benytter mig af Instagram næsten dagligt.

Men til det bedste.... En af grundene til at jeg i den grad har sværget til Xperia modellerne igennem de sidste år er, at de kan tåle min ikke særligt omsorgsfulde behandling. Jeg taber jævnligt min tlf, ligger den sammen med andre ting og sager i lommer, tasker og deslige, og jeg er i det hele taget ikke sådan vanvittigt god til at være forsigtig omkring sådan en brugsgenstand. Og lige her er Xperia intet mindre end perfekt. Den kan tåle at ungerne bruger den med fedtede fingre, jeg har allerede tabt den(det klarede den fint), den reklamerer med at kunne klare en tur under vand,  (jeg har dog kun forsøgt med overfladisk vand) og kan i det hele taget holde til at blive brugt i min dagligdag... Det sætter jeg stor pris på!

Hvis du er til tlf med stor og lys skærm, let tilgængeligt styresystem og ikke mindst en helt enormt robusthed i forhold til andre nye modeller på markedet, så klik ind til Sony her og find dem på FB her....

Jeg er super glad for min nye telefon og vil gerne give anbefalingen af Xperia V videre....!

Ingen kommentarer: