tirsdag den 28. januar 2014

Skal du med?


Anja og Zenia afholder kurset "Forvandl dit liv NU" lørdag d. 1 feb. i Århus.
Der er enkelte pladser tilbage, så hvis du har lyst til en spændende dag med fokus på det gode liv, sundhed og velvære, så skulle du tage og kigge ind lige her, hvor du kan læse mere om kurset!

Det er ikke nogen hemmelighed, at jeg er stor tilhænger af Anja og Zenias måde at anskue sundhed på, og at deres bog " Rejsen til sundhed" har været medvirkende til, at jeg har kunnet finde motivation til at være bedre overfor mig selv og min krop (yes jeg øver mig endnu, men har trods alt tabt 6 kg og detoxet mig for sukkerafhængighed over den sidste halvanden mdr!)

For Anja og Zenia er sundhed ikke lig med kure, men derimod en livsstil der sikrer den enkelte det bedste af kost, motion, nærhed og glæde, og med fokus på hvordan man behandler sig selv på allerbedste måde, både fysisk og mentalt!

Naturazins slogan er SUNDHED, NYDELSE & NÆRVÆR!
Det er en tilgang der passer lige til mig.

1 kommentar:

Dianna Sørensen sagde ...

Jeg ville vildt gerne deltage. Det falder desværre bare i Formland messen. Er der mulighed for et ekstra kursus i Århus? Mvh Dianna