søndag den 5. juli 2015

Diamantbryllup.


Idag har vi fejret mine bedsteforældres diamantbryllup.
I 60 år har de været gift og fulgt hinanden i medgang og modgang med stor loyalitet. Det er smukt og fint, at man i den grad vier sit liv til hinanden. Vokset op i en generation, hvor et JA faktisk betyder JA. Jeg håber, jeg selv får den oplevelse, at fejre et diamantbryllup engang....

S T O R T - T I L L Y K K E.

(På billedet ses mine bedsteforældre, mine oldeforældre, og alle min bedstemors søskende med ægtefæller)

3 kommentarer:

Linette - Det´ Hyggeligt sagde ...

Fantastisk.
Stort tillykke til dem.

Karen (mig og mine stjerner) sagde ...

Stort tillykke med dine bedsteforældre <3 Ja denne generation kunne nok lære lidt af den ældre på denne front - jeg håber også at få lov til at fejre 60 års bryllupsdag med manden min <3
Kh Karen

Unknown sagde ...

Åh de smukke unge mennesker, ja tænk at få den ære i livet at fejre Diamantbryllup, det drømmer jeg også om.