mandag den 23. august 2010

Lucky ones i min have…

kløver 2

Se lige hvad min svigermor fandt i vores have igår… Jeg har aldrig i hele mit liv prøvet at finde en
4 kløver (har dog tit forsøgt forgæves som barn!), og pludseligt der finder hun to i min have??!
Enten har vi en meget heldig have, eller også så havde vi så langt græs, så det sjældent er set mage,
og de har derfor kunnet finde plads til at spire frem inden plæneklipperen kom og tog dem …..
Jeg hælder måske til det sidste og håber det første…

7 kommentarer:

Julia Hausfrau sagde ...

Der er ikke noget som at finde firkløvere som barn. Jeg har fundet nogle stykker, som har ligger blandt bøger som "Anne fra Grønnebakken" og tørret. De er desværre smuldrede siden da... Jeg tror du har en heldig have ;)

hyggetroldeogbulderbasser sagde ...

Hyggeligt med 4-kløvere - jeg er ofte også heldig at finde nogle... Måske fordi vores græsplæne også får lov til at vokse sig godt lang inden plæneklipperen kommer forbi ;)
Kh Tina

bare WUNDERBAR sagde ...

Åh ja anne fra grønnebakken.. Hvis du ved hvor mange gange jeg har set de film på vhs.. Mange siger jeg dig.. :)

Tina-
Netop, næste gang håber jeg selv jeg finder et.. Vi ses på fredag har jeg hørt, det blir hyggeligt.. :)

Unknown sagde ...

Jeg tror held og lykke og kærlihed bor i jeres have- 100 ! :-)

Marolle sagde ...

hvor er du heldig :o) jeg har aldrig fundet sådan nogen. I må have en meget heldig have ja :)

Unknown sagde ...

Sikke et smukt billede! I er i hvert fald heldige at have en have :)

bare WUNDERBAR sagde ...

Marie-
Altså jeg har det jo også til gode endnu.. og tænk så at finde to på samme tid.. Wauw, det må jo være dobbelt lykke.. :)

Mejse-
Ja det har du egentligt ret i, så det er ikke en heldig have, men os der er heldige at have have... :))) Jeg ville heller aldrig undvære det!... :)