torsdag den 28. oktober 2010

Jeg pusler lidt....



Jeg går og pusler lidt... på drengeværelset... Jeg kan efterhånden ret godt li drengeværelser.... Der mangler stadig en del personlighed og hygge... Jeg tænker forskellige billeder over sengen, og et sengetæppe, men kan stadig ik selv bestemme mig for om det skal være et syet lappetæppe, eller et hæklet et af slagsen...
Lillebroren har fået uroen med alle dyrene af sin mormor, og han er rigtigt glad for at kigge på den... Jeg håber han også vil nyde den over sengen når han skal falde i søvn.. Nu er han nemlig så stor, at han skal til at prøve at sove selv...

18 kommentarer:

Julia Hausfrau sagde ...

Hvor ser det skønt ud, det har du altså begået godt, det drengeværelse. Glæder mig meget til at se det hele i virkeligheden :)

Christina sagde ...

Uhh.. Held og lykke med det:-)
Sødt værelse. Det brune stjerne-stof er så sødt!

Anonym sagde ...

så fint rom... Fine farger :)

Marit

bare WUNDERBAR sagde ...

Julia-
Ja det bliver da hyggeligere og hyggeligere.. men det er simpeltehn så lille, men det er ok, der er plads til det vi skal bruge.. :))

Christina-
Ja det er faktisk ret fint.. og så ligger det i den billigere ende af sengetøj.. mener kun vi gav 199 for det... .)

Mitt skip-
Ja det bliver fint efterhånden... skulle også lige udtænke mig en plan for drengefarver, men er blevet enig med mig selv om at alt går an, undtaget lyserød.. ;)

Malene sagde ...

Det ser bare så hyggeligt ud. Er sikker på at lillebror kommer til at sove helt fortrinligt derinde:) Hvor er det fine sengetøj fra og ved du om man kan få det i andre farver?

Sofie Legarth sagde ...

Det ser super gasset ud!
Syntes godt det kan være lidt svært med drengeværelserne nogen gange! Specielt når de bliver lidt større og får deres egen meninger, som "mor, jeg gider ikke alle dine blomster - de andre drenge syntes ikke det er sejt!!!" Og det er bare sådan at jeg har lidt svært ved Bakugan og Gormiti som er det han syntes, hans værelse skal tapetseres med ;-)

s h i n e d e s i g n sagde ...

For et utrolig koselig gutterom. Den sengen ser bare god ut! Bildene dine er SÅ inspirerende :-)

svimelaura sagde ...

Likte puffen kjempegodt! Utrolig koselig rom:-) Håper veslemann får sove godt på det nye rommet sitt!

bare WUNDERBAR sagde ...

malene-
Må indrømme jeg er lidt spændt.. han plejer jo at sove i smørhullet... mon ik han kommer ind ihvertfald i løbet af natten.. ;)
Sengetøjet er fra Smallstuff.. Du kan vist også få det i æblegrøn, men så er der striber på bagsiden.. du kan også få det i pigefarver ihvertfald i lille.. mener altså kun det koster 199 for baby sættet. :)

Sofie-
Bakugan... Gormiti???... arhg, jeg er vist ik kommet dertil endnu.. Men det kommer, det tror jeg, det har jeg hørt... :))

Shine-
Tusinde tak.. det er helt akkurat lige over.. elsker din indretningsstil og de fede billeder du laver.. :)

svimelaura-
Puffen er fra Rice.. rigtigt fin og go til prisen, 249.. :)) Det håber jeg sandeligt også han gør... ;)

F R K. E V I G G L A D sagde ...

Det er blevet rigtig fint Rakel og ja jeg synes som dig også er drengeværelser er spændene at dekorere.. men lidt efter lidt så kommer det ;)

Darling L sagde ...

Fint drengeværelse Jeres lillebror har :-)
Jeg har netop lagt small stuff sengetøjet på dynerne herhjemme også - det er altså bare så fint og lækkert!
Kh Louise

bare WUNDERBAR sagde ...

Evigglad-
ja og det er faktisk ret fint og sjovt at man tvinges til at tænke i lidt andre baner end man plejer... :) Og måske også lidt andre farver.. det er jo også udfordringen i det.. :)

Louise-
Ja det er rigtigt flot.. jeg kan også rigtigt godt li den grønne variant, men er ik sikker på at jeg er så vild med striberne bagpå, måske... :)) det er ret dejligt at se på noget fint sengetøj.. jeg har faktisk aldrig fået syet noget selv, selvom jeg jo har masser af stof liggende, men synes bare det er så fint det man kan købe.. :)

Kristin sagde ...

Så fint han kommer til at sove - krydser fingre for at han kan eller at I kan... Synes det er svært at undvære dem i smørhullet!

Kh

i mitt lille rekkehus sagde ...

Så koselig gutterom, masse flotte farger!! Her trives nok den lille gutten din:)

Annchen sagde ...

Sikke et lækkert værelse ham den bette får! Rigtig fine ting I har derinde...:) Er lidt misundelig på skråvæggen;)
Lækkert sengetøj! Virkelig fint - måske en gaveidé til nevøen in spe..
Håber I får en god nat men ham i egen seng..
Kh Anne

Pip som Pap sagde ...

Hvor ser der hyggeligt ud. Jeg har noget rigtig fint papir med biler i forskellige farver - perfekte til de små trærammer fra Ikea. De kunne pynte fint over sengen - sender dig gerne billeder :o) Mvh Pia

Darling L sagde ...

Ja, der er nemlig rigtig meget fint man kan købe, og netop derfor har jeg, som dig, heller ikke fået syet så meget selv.
Min datter har det lilla/hvide sæt fra Small Stuff i junior - og der er stjerner på begge sider, hhv. lille med hvide stjerne og hvid med lilla stjerner. Det er også rigtig fint.

Marolle sagde ...

det ser rigtig fint ud, glæder mig til at se hele rummet :)