fredag den 27. maj 2011

GIVE AWAY...


Nu har du en enestående chance for at vinde Julia Lahmes bog 
Sandheder fra en Løgner...
Forlaget Pretty Ink. har været så søde at udlodde 2 bøger.

Om bogen er bla. skrevet:

"SANDHEDER FRA EN LØGNER er en uimodståelig bog om den allersidste cigaret, om at lyve for bankrådgivere og uskyldige børn, om modebranchens kindkyssende hær af løgnere - og om de få ting i tilværelsen, der er ægte.


Som chefredaktør på et modeblad levede Julia Lahme af at vise glansbilleder af det perfekte liv. Da hun mister sit job, rammer det store spørgsmål hende: Hvad er sandheden om hendes eget liv, nu hvor glansbilledet af karriere og succes krakelerer?

SANDHEDER FRA EN LØGNER er en personlig fortælling om kvinders livsløgne. Hvilke løgne om familien, kærligheden, jobbet og vores ambitioner prøver vi at lokke andre - og os selv - til at tro på? Er identitet noget der står på et visitkort? Og må man overhovedet lyve? (Hvis ja, hvor tit?) Med humor og selvironi afdækker Julia Lahme feltet mellem karriere-, familie- og kærlighedsliv som et minefelt af løgne.


Julia Lahme skriver selv om bogen:

Min tredje bog, Sandheder fra en løgner. Krakelerede glansbilleder fra et voksenliv, handler om hvad der skete det år, da jeg skulle genoverveje livet efter at gulvtæppet under mig forsvandt. Den handler om kvindeliv, familieliv, karriere (og hvordan alt det slet ikke altid hænger lige så godt sammen, som man synes det burde), om perfektionisme og hvad der sker når man opgiver den. Bogen handler også om at miste og genfinde sig selv, og om alle de vildspor der er at gå af når man glemmer at lytte til sin mavefornemmelse.


Jeg glæder mig selv rigtigt meget til at læse bogen... Har tidligere læst Julias bog
Hvor lagde jeg babyen, som absolut kan anbefales og mon ikke denne her er mindst ligeså god...
Du kan for øvrigt klikke ind til Julias blog lige her ...

Alt du skal gøre for at vinde et eksemplar af bogen er at skrive en kommentar i kommentarfeltet.

Jeg trækker 2 heldige vindere af bogen på tirsdag d. 31 maj.

130 kommentarer:

Nette sagde ...

Jeg vil mægtig gerne være med!

bare WUNDERBAR sagde ...

Hej Nette-
Det kan jeg godt forstå.. Du får det første lod.. ;)

Anonym sagde ...

Den må jeg læse - håber jeg vinder :-)
Hilsen Figarine

Tine sagde ...

Jeg er også så meget med! Jubii! Og god weekend:)

Lise sagde ...

Den vil jeg super gerne vinde. Jeg går på ferie og derefter barsel om 4 uger, så der får jeg helt sikkert brug for læsestof!

Katrine K sagde ...

Denne boken vil jeg gjerne lese, kjempeflott premie! Jeg tar gjerne et lodd!

pif paf puf aka Lea. sagde ...

Jeg vil meget gerne være med og krydser fingre for at jeg vinder! Er også vild med "hvor lagde jeg babyen", dejligt at noget "tør sige sandheden" om hvordan det også kan være når man får en lille guldklump! ;-)

Anne sagde ...

Jahh.. vil gerne have lækker læsning til sommerferien og denne lyder bare helt perfekt!!

Kh Anne

Rikke Eid sagde ...

Den vil jeg gerne vinde, god weekend:-)
jeg har ikke en blog så du får lige min mail. prinsesse.eid@hotmail.com

Pia sagde ...

Yaaa - kryds mig af for deltagelse. Sjov og spændende bog.

Malene sagde ...

Den har jeg længe haft lyst til at læse, så jeg er helt sikkert med!

Lise B sagde ...

Hei! Denne boka så svært fristende ut! Og så må jeg si jeg synes du har en flott blogg!

Louise sagde ...

Uuuhhh den vil jeg gerne eje :) Måske jeg bliver den heldige vinder...

mette b sagde ...

Den vil jeg rigtig gerne vinde!
God fredag.

Anonym sagde ...

Jeg er vild med Julia Lahme og vil rigtig gerne vinde bogen!

Hilsen
Rikke L :-)

Stine sagde ...

Den lyder god! Jeg er med :)

den enkelte Freude sagde ...

bestemt jeg gerne vil være med i din give-away:) lyder som en rigtig spændende bog, som handler om de større spørgsmål i livet og som tit lurer i ens bevidsthed. smutter til kreta fra søndag og en uge frem, så er spændt på lodtrækningen:) ønkser dig en dejlig uge,
kh kirsten

Lotte R. sagde ...

Orv, den vil jeg gerne vinde. Prøver selv at balancere det hele, samtidig med at jeg leder efter den dybe mening...

Anonym sagde ...

Jeg vil også gerne være med :-)Hilsen Rikke

skatterenshyggekrog@gmail.com sagde ...

Åh den vil jeg nyde at tage med på ferie! Håber jeg vinder :)
God weekend og smil fra Pia

Gitte sagde ...

Jeg vil også gerne være med, det er altid dejligt med nyt læsestof.

Kreateten sagde ...

Her vil jeg da også gerne være med - lyder som en blog man bliver lidt klogere på livet af at læse!

Anne sagde ...

Hej Rakel. Jeg vil meget gerne være med! Har kun hørt godt om den bog, så den vil jeg gerne læse:)

Lea sagde ...

wee jeg må være med! har længe villet læse bogen!

Anonym sagde ...

Hej barewunderbar
Jeg vil også gerne være med! Jeg er helt ny i denne verden, men jeg håber at jeg gør det rigtigt. Hvor er her fint på din blog!

Kine sagde ...

Den vil jeg vinne! :) :) :)
god helg!

Unknown sagde ...

Var helt vild med "Hvor lagde jeg babyen", så den her vil jeg helt vildt gerne vinde.

Pi Andrea sagde ...

Den står på min ønskeseddel..så den vil jeg super gerne vinde... :o)

Charlotte sagde ...

Jeg vil rigtig gerne være med.
Håber jeg er heldig

by myr sagde ...

DEN vil jeg bare gerne vinde - jeg har også læst "Hvor lagde jeg babyen" og den er så fantastisk ærlig og humoristisk og "down to earth" at bare identificerer sig 100% med hende...specielt omkring mor rollen og det chok man får første gang man blir forældre:-)

Håber jeg vinder:-)

Kh. Malene

Jullemor sagde ...

Den lyder rigtig fin og dejlig relaterbar! Den vil jeg gerne vinde!

Mille sagde ...

Ihh hvor lækkert - det er lige den jeg mangler i min samling og så perfekt timing med sommerferielæsning;)

Kh

Sebrina og Nicolai sagde ...

Uh, den kunne jeg godt tænke mig at læse i ferien! Læste "hvor lagde jeg babyen" sidste sommer, så det ville jo være passende :)

æblemoster sagde ...

Jeg vil meget gerne deltage. Har længe gerne ville læse hendes seneste bog.

Tina sagde ...

Sikke en fantastisk præmie, jeg vil meget gerne være med :-)

Kh Tina
tinanielsen83@hotmail.com

Randi sagde ...

Jeg har lige netop i går lavet ønskeseddel til min fødselsdag i næste måned, og denne bog står skam på! Så selvfølgelig er jeg da med i kampen :-)

Jane sagde ...

Den vil jeg gerne vinde :O)

Kristin sagde ...

Nice den til Jeg elske at læse!

Ditte sagde ...

Uh, den vil jeg gerne vinde :-)

ulla sagde ...

Den vil jeg da gerne have fingrene i;o)

Line sagde ...

Jeg lægger en kommentar i håb om at vinde lidt sommerlæsning :)

Johanne Busk Stormoen sagde ...

den vil jeg gerne læse. krydser fingre. kh Johanne

Kamilla sagde ...

Jeg ELSKEDE bogen "Hvor lagde jeg babyen", som jeg læster under min graviditet. Håber virkelig jeg vinder, for vil helt sikkert også elske denne bog - hun skriver på den fedeste måde. Super lækker give away!

Helle sagde ...

jo tak den vil jeg gerne vinde :)


flere give away her http://dkgiveaway.blogspot.com/

Dolls and Darlings sagde ...

Den bog vil jeg smadder gerne vinde - og læse!

Louise sagde ...

Den vil jeg gerne vinde! Jeg mangler også læsestof for tiden.

Gitte Jensen sagde ...

Den lyder som, den perfekte bog for mig :D

Tanja sagde ...

Deltager :)

Anonym sagde ...

Ja tak, mange tak :)

Mvh. Tine (tine_juhl@hotmail.com)

Little Luna E sagde ...

Uhh, den ville jeg gerne eje.
Jeg er med!

Hilsen Sarah

hyggetroldeogbulderbasser sagde ...

Åh, de bøger vil jeg rigtig gerne vinde!!!
Jeg smidder lige et lod i puljen :)
Kh Tina

Unknown sagde ...

Hun skriver så utroligt dejligt. Den hopper jeg med på pg krydser fingre for, at jeg bliver den heldige. :-)

Judith sagde ...

Uh, den vil jeg gerne vinde. Har hørt så meget godt om den :o)

Kh Judith

Unknown sagde ...

det var da en dejlig give away, har hørt det skulle være en rigtig god bog - den vil jeg super gerne læse.

Mia sagde ...

Jeg vil i den grad gerne være med!
Smil fra Mia

Differentia sagde ...

Har lige læst sidste side af den vidunderlige bog og nu sidder jeg her med en følelse af, at der nok alligevel er håb forude og at man ikke er alene. Jeg vil så gerne give denne bog til min veninde, så jeg krydser fingre for at jeg vinder!

Iben sagde ...

Jeg vil ønske mig at vinde den på vegne af min veninde. Hun har lige født sit første barn.

Karin sagde ...

Hejsa.
Jeg vil også mægtig gerne være med til at vinde denne bog. Har en læseklub på arbejdet, så måske en muligt forslag til en bog, hvis jeg synes, den lægger op til nogle gode diskussioner, men det tyder dit oplæg på. Er for øvrigt glad for du " er tilbage". Din blog er rigtig fin og rammer sådan cirka min stil,så har været inde og kigge hver dag for at se om der var nyt. Hilsen Karin

Unknown sagde ...

det lyder som en rigtig spændende bog:)

TestMedTestPå sagde ...

Sommerferien er lige om hjørnet så der kommer lidt ekstra læsetid :-) Jeg vil meget gerne vinde den!

Unknown sagde ...

Øj, den vil jeg gerne vinde :)

malene sagde ...

Har bare hørt så meget om den bog, den vil jeg rigtig gerne vinde:)
hilsen Malene

Vibeke sagde ...

Ønske, ønske, ønske. Krydse, krydse, krydse.

Anonym sagde ...

Aj, den kunne jeg rigtig godt tænke mig at vinde. Træk mig træk mig ;o)

Nina

soisses-dasleben sagde ...

;)

Micha sagde ...

den ville jeg rigtig gerne vinde :)
KH Micha

Villa Ko sagde ...

Den vil jeg gerne have fingrene i :-)
Jette / Villa Ko

vidunderlige univers sagde ...

Wauw mand.. har hørt at det er en kanon bog.. Jeg er vild med at få muligheden for at vinde den.. Jeg krydser hva jeg har at krydse..:0)
KH Iben

Katharina Stendys sagde ...

Nøj så heldig vil jeg gerne være! Den skulle være fantastisk den bog!

Troldemoar sagde ...

det lyder spændende, jeg vil da gerne være med :)

Camsen sagde ...

Den gad jeg godt at læse i varmen ;)

Kira Petersen sagde ...

her må jeg heller deltage også.. Så spænende med en bog og den lyder virkelig som en man ikke må glippe.

Emilie Hare sagde ...

Jeg er så meget med : D krydser alt hvad krydses kan!

Anna sagde ...

den vil jeg rigtig gerne vinde

KH
Anna

Anonym sagde ...

Den har jeg LÆNGE gerne villet læse - tak for en god blog.
:o) Lise

HHermansen sagde ...

Det er sjovt, jeg stod forleden i Bilka og kiggede på bogen og tænkte, at den burde man læse, for hun er altså bare skide sjov...

Og så er omslaget på bogen jo også ret så hyggeligt, så man sagtes ku' ha' bogen stående til pynt :O)

Ergo vil jeg da også gerne med i puljen :D

Fru Schou sagde ...

Årh den bog vil jeg gerne vinde:-) Jeg er totalt fan af Julia...

Så jeg er ihvertfald med i konkurrencen og krydser alt!!

Se også gerne min giveaway:-)

F R K. E V I G G L A D sagde ...

Uhh...har stadig ikke fået købt den.. så ville være mægtig fint at vinde den. Så ville jeg læse den i løbet af min 8 ugers sommer ferie ;)

inaina.dk sagde ...

Jeg har lige færdiggjort "Hvor lagde jeg babyen?", så nu er jeg helt klar til en ny bog fra Julia :)

Lene Filsø sagde ...

ih jeg vil også vildt gerne være med - vil elske at vinde en bog nu hvor ferien snart står for døren og der skal lidt ny litteratur med på sommerrejsen

Ha det skønt

Lene F.

Pia sagde ...

Hej
Sikke da en fin give away. Jeg vil gerne være med.
God weekend
Pia

Unknown sagde ...

Vil meget gerne prøve at vinde hendes bog !!

Anonym sagde ...

Skøn give away, især nu hvor vi går sommeren i møde. Så er der lidt hygge læsning til de stille stunder :o) Den vil jeg gerne være med i :o)

Mette Ravn sagde ...

Uh, den ville jeg mægtig gerne have fingre I. Krydser fingre!

Sanni sagde ...

Jeg vil rigtig gerne vinde den - den må gerne komme med mig på sommerferie!

Anonym sagde ...

ihh en fin blog du har :) vil mægtigt gerne vinde den bog knus

Helene sagde ...

Jeg blir så klart med! Jeg har en giveaway hos meg også :)

klem

Unknown sagde ...

JAAA, den vil jeg gerne vinde :)

Sara Marie sagde ...

Årh, her skynder jeg mig lige at være med :)
Smider også lige et link på min blog.

- Sara

PS. Jeg har også gang i en Give away, så kig endelig forbi...

Mette bossow sagde ...

den ville jeg godt nok gerne vinde :)

Sara Marie sagde ...

Årh, her må jeg lige være med! :)

- Sara

PS. jeg har også gang i en Give away, så kig gerne forbi...

Barbara sagde ...

Se det ville være den perfekte bog at læse efter at have været begravet i studierne. Håber meget det bliver mig sommerferie bog! Har store forventninger efter "hvor lagde jeg babyen" ;0)

kirstine sagde ...

Jeg lægger også billet ind! Både bogen og bloggen i øvrigt ser go ud!!

Tante Pap sagde ...

Uhh den bog har jeg ville læse længe :O)

Christine sagde ...

Jeg vil også meget gerne være med!

Maria sagde ...

Yndlings! Vil elske at vinde den her GiweAway!

Anne Mette sagde ...

Ja tak...Julia skriver fantastisk.

koldingkristensen@gmail.com

Anonym sagde ...

Nøj en lækker give-away...vil meget gerne deltage:-)
Mvh. Løkkelig

Anonym sagde ...

jaaa sikke en god præmie, og så bliver den tilmed udtrukket på min fødselsdag. Det må være et tegn, ha ha :) Knus Katrine, Aalborg

Lene sagde ...

Jaaa jeg vil da være med her på falderebet! :)

recordtheday@hotmail.com

eva sagde ...

Har lige opdaget din blog og er vildt begejstret også over chancen for at vinde den bog...trænger til at grine ;-)

Sara Hjerming sagde ...

Åh jeg elskede "Hvor lagde jeg babyen". Denne skulle være ligeså god :-)

Bodil (200procent) sagde ...

Den kunne jeg rigtigt godt tænke mig at læse, så håbe-håbe :-)

Stine sagde ...

Uha - jeg kan da lige nå at være med her :)
Vil så gerne ha fingrene i den!

Annchen sagde ...

Uh... Tak for reminderen Rakel! Det var lige gået min næse forbi og den ville jeg ELSKE at vinde..;)
Krydser fingre for lidt held..
Ha' en dejlig dag..
Knus

Rikke sagde ...

Neeeej den vil jeg gerne vinde, det kunne være perfekt sommerferielæsning:)

Pip som Pap sagde ...

Tænk at din fine Give Away er gået min næse forbi! Jeg vil meget gerne deltage! Mvh Pia

Mette sagde ...

Uh ja, jeg er på udkig efter sommerferielæsning.

Ursula sagde ...

Ååårh....os' mig, os' mig!

En god bog og endda med glimmer.....lyder som win win!

I'm ALL in!

Christina sagde ...

Så kan jeg lige være med..

Fru Wind sagde ...

Den vil jeg i den grad gerne vinde - elskede den første bog og glæder mig til at læse denne her.

Knus Line

KIRKEBY sagde ...

Jeg vil da gerne vinde noget sommerferieæsning, til når eksamen er slut her om et par uger :-)
Maria

Anonym sagde ...

Den håber jeg bliver min
Tina O

Leander sagde ...

Uha den ku jeg mægtig gerne tænke mig at vinde, er netop igang med hvor lagde jeg babyen, og jeg er vild med hendes måde at skrive på!

Anonym sagde ...

Den kan bestemt godt tåle en genlæsning!

Månestrålens mamasita sagde ...

Den vil jeg virkelig gerne vinde, mangler en go bog til sommerferie-læsningen :)

Maj♥ sagde ...

Jeg må da vist hellere lige tilmelde mig her på falderebet også... lyder som perfekt sommerferie-læsning;)

Jane Lerche sagde ...

Jeg kan lige nå det! Vil gerne være med :)
janelerche@yahoo.dk

Louise sagde ...

Jeg vil også rigtig gerne være med :-)

Frk. TingelTangel sagde ...

Takkel være dit seneste indlæg, kan jeg vist lige nå at være med ;-) Håber jeg bliver en af de heldige!

God dag til dig :-)

Kærlige hilsner, Louise

Rikke sagde ...

Den vil jeg sørme gerne have med på ferie, krydser fingre

/Rikke

Amalie sagde ...

Glæder mig til at sidde i solen med en kop kaffe og denne bog!

Dorthe sagde ...

Jeg ønsker mig så meget den bog! Krydser fingre her til sidst...

Linn sagde ...

Kan lige nå det - hurra. Ville elske at læse denne bog. :)

kh Linn

Retro Rejen sagde ...

Jeg tror lige jeg kan nå det, jeg vil også rigtig gerne deltage. Skøn blog, og skøn give away :-)

Rkke sagde ...

Jeg er vild med Julia og har endnu ikke læst denne - count me in!

Katrine sagde ...

Jeg vil også rigtig gerne være med :o)

Trine Brun sagde ...

Det var da en helt uimodståelig give-away! Jeg ville blive meget glad for at få den, kunne virkeligt godt bruge lidt inspiration til hvad der virkeligt tæller i livet! :-)
KH Trine Brun

Basse Bufas sagde ...

Håber liiige jeg kan nå at være med.

Marie sagde ...

Kan man stadig nå det?
Jeg er på barsel og læser "Hvor lagde jeg babyen?" uge for uge og hvor ville det dog være skønt med en bog at læse mens jeg venter på at endnu en uge går.