onsdag den 22. juni 2011

Bon Iver - For Emma (a cappella)



Det er som oftest manden som kommer først hjem med musikken her i huset... Og efter min mening er han særdeles go´til det...
En af dem han har præsenteret mig for er bandet Bon Iver, og jeg elsker det...
Giv dig tid til at se videoen her og skru godt op, mens du hører en a capella version af sangen For Emma...
Det helt cool ved videoen er at Bon Iver har optaget den, mens de vandrer igennem gaderne og synger for de mennesker de nu kommer forbi.. Ingen er helt klar over hvem de er, men publikum både fanges og undres......
Et helt igennem fantastisk nummer, ligesom resten af pladen absolut også kan anbefales....

5 kommentarer:

Unknown sagde ...

Manga mange tak for den sang, kendte dem ikke men skal helt sikker høre mere. Til det andet indlæg, jeg var lige ved at kigge i min gamle mappe med opskrifter. Jeg har altså lavet hindbærsnitter på bål før bla. i ungdomsklubben da jeg arbejdede der. Jo jo sådan en gammel frilufts nørd som mig, man kan lave næsten alt på bål, det gælder bare om at være kreativ og det er du jo :)

bare WUNDERBAR sagde ...

Hej Jeannett-
Nu er det jo en lidt anderledes udgave af deres musik, fordi det er a capella, og sådan helt ustylet, men jeg elsker alt hvad der er akustisk, og jeg syns det er et ret fantastisk koncept at de bare lige går rundt der.. :)
Jamen altså hindbærsnitter på bål? Det har jeg alligevel aldrig hørt om.. Du må komme og vise os nogle tricks, måske vi godt ku bruge at få vores sortiment udvidet.. ;)

Jeanette / Lutter Idyl sagde ...

Åh ja jeg elsker også dette klip og den fantastiske sang...:) Jeg får altid gåsehud til sidst hvor man ser alle de mennesker der står og kigger...

bare WUNDERBAR sagde ...

Jeanette-
Lige nøjagtigt sådan har jeg det også.. Det der ganske upolerede og autentiske man er vidne til... Det virker så stort og smukt på en el anden måde.. Og der skal åbenbart ikke så meget til.. :)
Fantastisk at der er flere som også kender til videoen her og syns den er ekseptionel.. :)

Anita sagde ...

Har lige siddet og kigget lidt rundt på din blog og faldt over dette indlæg. Der gik ikke ret længe før min datter på 3½ kom og satte sig på skødet af mig, og nu render hun rundt i huset og synger da da da da da da da.... skøn sang:-)
Kh Anita