onsdag den 15. juni 2011

GIVE AWAY.. Vind de fine Avvento stager fra Kähler...


Endelig Endelig Endelig! Nu er de fine Avvento stager fra Kähler igen i handlen efter lang tid, hvor de har været fuldstændigt umulige at opdrive...
Vi var helt sikkert mange, som gik forgæves sidste jul, hvor stagerne var forudbestilt og udsolgt nærmest inden de overhovedet landede i butikkerne.. Der var rigtigt hype omkring dem, og det forstår man så godt!
Egentligt er de så pæne hele året rundt, ikke kun til jul...
Jeg elsker, hvordan de grønne farver komplimenterer hinanden, hvordan bløde former mixes med skarpe samtidigt med at størrelserne varierer...
Du kan læse mere om stagerne og designeren bag her, hvor du også kan købe stagerne, hvis ikke du er så heldig at vinde dem...

Kähler har været så søde at udlodde hele 3 sæt stager til læserne her på bloggen!

Hvis du har lyst til at være en af de heldige, der får de smukke træer hjem i stuen ( måske var du heldig at få dem til jul, men en helt lille skov af stager, DET er også pænt!), så er reglerne som følger:

1 lod får du, hvis du smider en kommentar på indlægget her.

2 lodder får du, hvis du linker til min Give Away via din blog (..lån gerne billedet..)

Jeg trækker 3 vindere om en uge, onsdag d. 22 juni.

384 kommentarer:

1 – 200 af 384   Nyere›   Nyeste»
leisure - knit sagde ...

Wow - øøøøønsker mig helt vildt disse skønne stager :)

Jeg er naturligvis med på 2 lodder.

Klem fra Dorte

Anne sagde ...

Jeg er helt sikkert med på to lodder:) Jeg var allerede sidste år på udkig efter stagerne.

Fru Thornholm sagde ...

Jeg gik desværre glip af stagerne sidste år - øv øv, men de står allerede på min ønskeliste til min fødselsdag om en måneds tid :-) Håber jeg er heldig - vil gerne være med på 2 lodder, tak :-)
Kh Stine

Louise, Zebraprikket sagde ...

De er bare SÅ fine - er naturligvis med på to lodder :)

Natascha sagde ...

Åh, dem var jeg så forelsket i!!!! Håber jeg vinder :o)

K.h. Natascha

bare WUNDERBAR sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
bare WUNDERBAR sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Xenia sagde ...

1 lod tak :)

bare WUNDERBAR sagde ...

Dorthe, Anne og STine..
I får simpelthen de første lodder.. Jeg har heller ikk selv haft dem før nu.. var også bagud i handlen i julen.. :)

Louise sagde ...

Vil da mægtig gerne være med...så smidder et enkelt lod....louiselebeck@gmail.com

Brilleting sagde ...

:-D Jeg vil gerne bede om 1 lod, tak - manglede dem også bare SÅ meget sidste år, så jeg bliver nok nødt til at investere i dem hvis jeg (mod forventning - hehe) ikke vinder dem hér! :-D
Ha' en dejlig dag!
Kh. Jane

Signest sagde ...

Jeg vil super gerne være med for... et lod. I første omgang et ihvertfald.
Jeg har været helt skudt i de stager siden jeg første gang så dem <3

Dorte Klerke sagde ...

Her vil jeg også gerne være med.

Katrine/häklenfelt sagde ...

Ih, den vil jeg gerne vinde. Jeg smider 2 lodder i bunken:)

Mette Bossow sagde ...

Ja, de er fantastiske, så jeg vil gerne være med med et lod :)

Unknown sagde ...

Nydelige:) 1 lodd til meg:)

M sagde ...

1lod til mig, hvor er de bare fine.

Louise sagde ...

De er bare så fantastiske! Har ønsker mig dem siden de kom ud (og mens de har været udsolgt). Så jeg stiller mig gerne i kø for at være med i denne super give away - 1 lod til mig :0)

/Louise

Pi Andrea sagde ...

2 lodder til mig, jeg nåede nemlig heller ikke at få fat i dem i julen ... :o)

Julia sagde ...

De er så skønne :-) håber på at være heldig...
1 lod tak - har ingen blog, men følger flittigt med her :-)

Kh Julia

Helle sagde ...

2 meget STORE lodder til mig :)


her er mange flere give away + din på denne blog http://dkgiveaway.blogspot.com/

Stine sagde ...

Jeg deltager med et lod :)

Ane sagde ...

Jeg er med på 1 lod :)

Kreafabrikken sagde ...

Her deltager jeg med glæde med to lodder. De er så kære og helt fantastiske i både farve og form.
Mvh Louise

Dolls and Darlings sagde ...

Åhh, de må gerne bo her hos mig. Hele året. De er simpelthen så fine!
Jeg er med på to store lodder :-)
Kh Louise

Therese sagde ...

Smider straks et lod i puljen - den gad jeg godt vinde. Knus

Sara Marie sagde ...

Jep, jeg var én af dem gik forgæves sidste år - 3 gange! Så nu må det være min tur. :)

Prøver lykken med 2 lodder.

PS. Jeg har også gang i en Give away, så kig gerne forbi...

Jeanette Hegaard Hansen sagde ...

Aj, sikke en chance - selvom der er længe til jul, så ville det ikke være tosset at vinde en bunke træer.
Deltager med et lod :)

millamakron sagde ...

Jeg vil også gerne være med.
1 stk lod!

Det er vel nok en dejlig blog du har :)

*lume* sagde ...

Uh mig mig mig!!! Jeg er SÅ meget med på 2 lodder ;0) Mvh Dorthe

Anonym sagde ...

Avra de er skønne! Jeg vil gerne være med på et enkelt lod. Vh Rebecca (hille@dbmail.dk)

Frk. Munk sagde ...

Åhhh de er så fine - jeg kan hører de skriger på at komme med mig hjem til min stue ;-)

jeg nupper 2 lodder - tak :-)

Frk.Munk

TestMedTestPå sagde ...

De er så flotte! Jeg vil gerne være med på 2 lodder.

Karen sagde ...

Yes please. Jeg vil mægtig gerne vinde et sæt:)

Louise sagde ...

Nøj nøj nøj :-)
Jeg vil rigtig gerne være med på 1 lod. Krydser fingre.

AnetteA sagde ...

Jeg snupper straks et lod - HAPS ;)

eva sagde ...

I dag har jeg modtaget min bog med posten som jeg lige har vundet her, tusind tak for det :-) Men man kan jo nok ikke være så heldig at vinde en gang til..Men man kan da prøve ;-)

designhund sagde ...

de er så fine!
1 lod til meg:)

Sissel sagde ...

Jeg vil veldig gjerne være med! 1 lodd til meg:)

Iben sagde ...

Haps haps - 2 lodder fra mig : )

Anonym sagde ...

Hvor skøn en Give away, eeeeelsker bare Kähler....
Tak for en herlig blog.
KH Tina (Albassen)

Mette sagde ...

1 (virkelig heldigt) lod :-) Mette

Anonym sagde ...

De er sååååååå lækre :-) Smider et lod i sækken...

Charlotte

Loppe-shoppe sagde ...

Deltager med tak og glæde med to lodder. Skøn give away!!

den enkelte Freude sagde ...

hej, jeg er selvfølgelig med- jeg kom nemlig for sendt sidste vinter...

Pia sagde ...

Uh, de er så fine de stager. Blir da nødt til at være med med 1 lod her:)

Unknown sagde ...

Hvor er de bare fine - jeg er med på 2 lodder

christinabach84 sagde ...

Tak for en dejlig blog - det er en fornøjelse at følge dig... de fine stager vil pynte på mit spisebord :)

Cecilie sagde ...

Jeg er med på et lod. Jeg er helt vild med de stager :)

TobiasLucas mor sagde ...

Hold da op en dejlig give away.. Håber sådan jeg vinder de er så utrolig flotte... Et lod til mig Kh Janni

trinesoehest sagde ...

Givemegivemegiveme. De er så smukke, de stager!
Kommentar og link fra mig :-)

Moster-Mette sagde ...

hvor er de fine, søde til julebordet. er med på 1 lod.
Moster-Mette

Frøken P. sagde ...

De er så fine, jeg er med på et enkelt lod. :-)

Lise B sagde ...

Å, disse vil være utrolig fine i min stue! Et lodd til meg, takk!

Anna sagde ...

De er bare så flotte! Så to lodder til mig - helt bestemt:-)

KH
Anna

Cecilie - Makwerk sagde ...

Wuhuuuuu de er så fine! De må gerne komme hjem til mig:-) 1 lod tak!

Anonym sagde ...

Birdie

Uhhh, der er lang tid til jul, men vil nu gerne vinde alligevel
Jeg er med på et lod..,-)

Anne Skyum sagde ...

MIG MIG MIG.... Jeg kan desværre kun smidde 1 lod, da jeg endnu ikke har fået oprettet min blog! Men bare vent den bliver god...

Unknown sagde ...

Så må man prøve lykken hos dig - og deltager med 2 lodder....
HÅBER HÅBER HÅBER:)

FruSund sagde ...

Jeg er med på 1 lod! Men et kæææmpe et af slagsen ;)

Klassisia sagde ...

Ihhh altså, sådan en skov vil jeg gerne vinde og når der nu er udtrækning på min fødselsdag, så kan det være man ku' være ekstra heldig :o)
Vil gerne deltage med 2 lodder.

Kh Shina

Maria sagde ...

De er helt skønne - et lod til mig også!

morslille sagde ...

Dejlig reminder på, at der nu snart kun er et halvt år til juleaften. 2 julelodder til mig ;O))))

Lone sagde ...

Åh de er så fine - jeg var også en af dem der gik forgæves sidste år, så dem vil jeg rigtig gerne vinde:-)

Charlotte sagde ...

1 lod til mig tak :)

Mette Sund sagde ...

aj....jeg med på 2.....

Malene sagde ...

Jeg vil mægtig gerne være med på 1 lod.

Natja sagde ...

1 lod, da jeg ingen blog har. (:

Rigtige fine stager - jeg har intet julepynt, så det ville være dejligt med så søde og pæne julestager.

Marianne sagde ...

Uhh-ha...det bliver svært at vinde her med et enkelt lod :0) Men jeg forsøger alligevel - jeg må bare prøve...har aldrig set dem før - men de er vidunderlige !!!!

Inger Lises Verden sagde ...

Jeg vil også megetgerne putte to lodder i puljen og krydser herefter fingre!!

Therese sagde ...

Lækkert:) 1 lod til mig!

fru.bjørnskov sagde ...

Har ingen blog, så må desværre nøjes med et enkelt lod, men ihhh hvor vil jeg gerne vinde de fine små træer - og ihhh hvor er jeg blevet afhængig af alle de spændende indlæg i blogland, især på WUNDERBAR! Tak for dejlige billeder, gode historier og ikke mindst masser af inspiration :) /Nina

Mia fra Makværket sagde ...

De skal da vindes af mig!! Jeg smider 2 lodder :)

Camilla Ry sagde ...

Åh de er så fine, dem gad jeg godt at eje

Æblemoster sagde ...

Jeg vil hjertens gerne være med på 2 lodder :)

sannepkunst sagde ...

Haps... ja tak:) smider 2 lodder i. Tjek også min Give Away... du kan lige nå det:)

Sara sagde ...

1 lott, tack!

Maiken sagde ...

Vil så gerne have dem, så jeg krydser virkelig fingre! To lodder. :)

Frk. Ranke sagde ...

Jeg smider lige et lod i puljen....

Camilla sagde ...

Ja tak! Det gider man vist godt at vinde! Jeg vil gerne putte 2 lodder i skålen...

Kh Camilla

Anna Marie Weinreich sagde ...

meget fine stager :)

skatterenshyggekrog@gmail.com sagde ...

Sådan Rakel! Er i hvert fald med på 2 lodder :)
Smil fra Pia

Judith sagde ...

Jeg er helt forelsket i de stager. Dem vil jeg så gerne vinde. 2 lodder til mig :o)

Kh Judith

Anonym sagde ...

Jeg er med på 1 lod :)
Mvh Helene
Superhelene@ofir.dk

Fie sagde ...

Denne give away kan virkelig få mig op af stolen1-vil så gerne eje dem... 1 lod til mig, tak:-)

Christina Ravn sagde ...

Åh ja, de er så skønne. Ønsker mig dem rigtig meget, savlede godt hos Inspiration forleden og var tæt på at købe...
Men nu vil jeg da se om ikke jeg kan vinde et sæt her hos dig...XXX
Jeg vil gerne være med med to lodder!
Skynder mig ind og linker nu :)

owlicioussisters sagde ...

Nøøøj hvor er det bare nogle skønne stager. 2 lodder til mig tak ;)
Julie

flet ogsjov sagde ...

Ja ja, har set dem flere steder, men var heller ikke en af de heldige. Jeg er med på 2 lodder. Har linket. Se evt. også min giveaway, du er velkommen forbi :)

Helle Malene sagde ...

Hej

Jeg vil gerne deltage med 1 lod.

Tøsemor sagde ...

Et lod til mig også.

Trine sagde ...

Dem må jeg bare eje... 1 lod

Gitte sagde ...

Jeg smider et lod i puljen og håber stagerne skal pynte i min stue

Malene sagde ...

De er bare SÅ smukke. Jeg så godt de var på lager igen og har været meget tæt på at bestille dem op til flere gange af frygt for at de skulle være udsolgt til juletid igen. Jeg er derfor helt sikkert med på 2 lodder!

Katrine Neontråden sagde ...

Uhhhh ja! 10000000000 lodder til mig tak! Eller.. måske bare 2, men så skal de også være MEGET store!

Kh Katrine

Malene Holmgaard sagde ...

Jeg vil elske at vinde disse lækkerier! Jeg vil gerne deltage med 2 lodder!

Kærlig hilsen Clara Gry

Angcenia sagde ...

Hvor vil jeg gerne være en af de heldige vindere, jeg var en af dem der ikke nåede at få fat i dem sidste år, så håber heldet er med mig i år. Du må meget gerne smide et lod i for mig.
/Maria

Unknown sagde ...

Krydser fingre, og putter 1 lod i puljen!

Retro Rejen sagde ...

De er så skønne! Jeg deltager med 1 lod :-)

Mette sagde ...

Nøj dem gad jeg godt at vinde. Smider 1 lod i puljen.

Mvh Mette

SiriR sagde ...

Ih, jeg prøver lykken med et lod:)

Anonym sagde ...

Super fine stager, jeg er helt klart med på 1 lod

Kh. Kit (kitmalene@ofir.dk)

Mia sagde ...

jeg vil da også være med..puha, kan se der allerede er mange med..men statistisk må der jo alligevel være en lille chance..nupser 2 lodder.
KH Mia

inaina.dk sagde ...

Åh jamen 2 lodder til mig.
Har faktisk aldrig set dem før jeg begyndte at blogge, men nu er jeg da helt forelsket i dem.

by Busk sagde ...

Uhh håber på at være den heldige :-) 1 lod til mig

Anonym sagde ...

De fantastiske stager vi jeg altså gerne vinde!! Er helt enig de kan absolut bruges året rundt...

Smil M (maria_ranch@hotmail.com)
-deltager med et enkelt lod

Julia Runge sagde ...

Dem vil jeg SÅ gerne eje! Pengepungen er desværre ikke helt til "jule"pynt endnu med flytning i sigte, men så er det da sødt af Kähler at de vil hjælpe 3 af os på vej ;o)
Vil meget gerne deltage med 2 lodder!

Pernille-Frederikke sagde ...

Jeg vil meget gerne deltage med to lodder

Louise sagde ...

De stager har et fantastisk design. Elsker dem. Jeg smidder 2 lodder - og linker straks til!

Line sagde ...

Uhhh 2 lodder til mig :D Tak.
De er bare så lækre :)

Davids Engle sagde ...

Jeg vil gerne deltage med et lod - mange tak:-)

betine sagde ...

Ååååååh altså - NU må det simpelthen være mig, der er heldig. Skynder mig i hvert fald at liste 2 lodder i puljen - og krydser fingrene. Meget!

Anonym sagde ...

2 lodder her fra!

Damen sagde ...

Jeg vinder aldrig noget, men hvor vil jeg ønske jeg vinder disse...jeg smider 1 lod i.

Anne Dorte sagde ...

For sulan, det er jo en fantsstisk giveaway - fuldstændig vidunderlige træer. Jeg snupper to lodder og krydser alt hvad jeg kan :-)

Damen sagde ...

Jeg vinder aldrig noget, men hvor vil jeg ønske at jeg vinder disse smukke stager. Jeg smider 1 lod i.

Kristiane sagde ...

WOW WOW WOW..... Jeg ELSKER julepynt og især disse træer.... håber, håber, HÅBER jeg er heldig.. ha ha ha.. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder, tak.

mvh Kristiane / PekaBooH

grønn sagde ...

De flotte lysestakene vil jeg gjerne vinne! 1 lodd til meg.

http://syllovesshabby.blogspot.com sagde ...

I so totally fell in love with your BLOG, it's amazing, love your DIY! Will follow you if I might!? :-)

Hugs

Syl

Pia (mum22boys) sagde ...

Jeg er helt klar med på 2 lodder - super Give Away!!!

Mum22boys.blogspot.com

Jane Lerche sagde ...

De er så fine, og jeg vil rigtig gerne være med.
Nyder dine lidt oftere indlæg :)

mette b sagde ...

Dem skal jeg da vinde - de er så smukke! 2 lodder til mig :)
Klem fra
mette

soisses-dasleben sagde ...

*JUMP*

yes... i`m in ;) great... i love what i see. would look fantastic at my home.

i cross my fingers for myself ;)
dani

Høytrykk sagde ...

Jeg prøver lykken med 2 lodd. Fantastisk fin premie!

Signe sagde ...

Ihhh - de er så fine. Jeg er også en af de uheldige der ikke nåede at få fat i dem sidste år. Jeg er med på et lod. signebechmortensen@hotmail.com

Vh. Signe

Barbara sagde ...

Ih der er de jo igen! De kunne være SÅ fine herhjemme

Unknown sagde ...

Tænk hvis jeg vandt dem, drømme, drømme jeg snupper 2 lodder

Anonym sagde ...

UHHH elsker de lysestager
Så vil rigtig gerne være med!

Kristin sagde ...

Kæmpe ønske herhjemme! Wauw.
2 lodder til mig:-)

Lisbeth Mosebo sagde ...

Yeah jeg vil også gerne lægge en i puljen.

Elisa With Nielsen sagde ...

Så lækker give-away. Er klart med på 2 lodder :)

Rebekka sagde ...

Det er da bare 'wunderbar'. 2 lodder tak, og så det ene som et vinder lod helst ;-)

Spiffeliffen sagde ...

Jeg er helt sikkert med - 2 lodder til mig, tak :-)
Mvh. Karen

Anonym sagde ...

Åh, udsigten til at kunne - hvis jeg er en af de HELDIGE - pynte til jul med de fine stager får mig ligefrem til at glæde mig til jul:-)
Deltager med et lod.
Mvh. Sine
Sine_loekke@hotmail.com

pif paf puf aka Lea. sagde ...

Jeg er med på 1 lod! :-)

Thilde sagde ...

Vil gerne være med på 2 lodder :)
HÅber SÅ meget jeg vinder :)

JOAN WOOZ sagde ...

Jeg prøver lykken, de så smukke.. :D

deltager med 2 lodder
Link her http://www.wooz.dk/?page_id=3001

Unknown sagde ...

Uhmmmm - en skøøøn give away. Skynder mig at smide 2 lodder i puljen og krydser mine små fedtede fingre. :-)

HelleRas sagde ...

Hej Rakel

Jeg fandt først for nyligt ud af at dette var din blog- jeg nyder at læse den :-)
Jeg vil gerne deltage med 1 lod i din give-away.

Vh. Helle (C.´s kusine.)

Karina sagde ...

Pheeew en skøn Give Away! Og selvom der næsten er større chance for, at blive ramt af lynet end at vinde disse keramik smuksakker, så er jeg altså med alligevel. ;-)
På 2 lodder, tak...

Line/Cloudcake sagde ...

MÅ.HAVE:DEM
...og 2 lodder smidt i :-)

Gunilla P sagde ...

Nøj dem vil jeg gerne vinde!! Smider 2 lodder i puljen :)
Jeg er godt nok væk på ferie når du trækker lod, men jeg håber da man kan vinde alligevel.

Heddas gode grunner sagde ...

JA! Jeg blir gjerne med i denne trekningen! Trekker 2 lodd :)
klem fra Hedda

Fargebarn sagde ...

Så fin premie! Dette må jeg være med på!
Ett lodd til meg, så krysesr jeg fingre og tær!

Katja sagde ...

Jeg var en af dem, der gik forgæves, så jeg smider selvfølgelig et lod.

Louise sagde ...

Skønne stager! Jeg vil gerne smide et lod i puljen. Jeg har desværre ikke en blog så må nøjes med det ene. Kig evt forbi min hjemmeside, der er både thepotter og vandkander... www.louisedegn.dk
Kh Louise

Over40 sagde ...

Jeg er meeeeed!!!!!

Kamilla sagde ...

Hvor er de smukke - jeg er med på to lodder. Du kan se linket her:
http://diary.dk/give-away
Kh Kamilla
- Håber VIRKELIG jeg vinder :-)

Malene sagde ...

har bare i lang tid ville ha fingre i disse überlækre stager.
krydser fingre for at det er mit lod der bliver trukket.:)

Sine K-J sagde ...

2 lodder. Klart.... Flot giveaway.

Anonym sagde ...

Hvor er de flotte. Håber jeg bliver den heldige.
Så kan julen bare komme.
KH Kirsten

Ditte sagde ...

Uh uh uh, jeg vil vinde. Deltager medto lodder :-)

Anonym sagde ...

Uhhh... så fine. Ville da pynte så flot hos mig.
1 lod fra mig, da jeg ikke har en blog..
Hilsen Berit
berit.ha@adslhome.dk

Cæcilie sagde ...

Jeg vil super gerne forsøge at vinde et sæt :) Knus

[hadla] sagde ...

Vil da gerne tage et lod!:)

Rikke sagde ...

Lækre, lækre stager!
Jeg deltager med tre lodder og krydsede fingre.

Kh.
Rikke

Henny sagde ...

Lækkert lækkert.. jeg vil gerne være med på 2 lodder

Line Thorn sagde ...

Jeg vil super gerne være med på et stk lod Har desværre ingen blog selv, der kan linkes Kh Line

ffluwer sagde ...

Oh, what a sight. :-) Jeg vil meget gerne deltage. Var for langsom og måske også liiidt for sparsomlig ved juletid! Så nu må det være tiden til, at de fine træer havner i min stue.

Jeg deltager med 2 lodder. :-)

Kh Karina

Anonym sagde ...

Uh uh uh, dem ville jeg gerne vinde..

maja-louise
m-lhc@hotmail.com

K sagde ...

Århh ja. Jeg gik nemlig rigtig meget forgæves. Har såmænd også forsøgt at vinde dem flere gange, så det satser jeg selvfølgelig på at gøre nu. De ER så skønne!
- smider 2 lodder i puljen :)

Jytte sagde ...

De er bare så flotte de stager, jeg deltager med et lod :)

Kira Petersen sagde ...

De er så skønne disse stager. Så prøver lykken og nupper to lodder..

Rikke Eid sagde ...

Uhh her vil jeg gerne være med.. de er simpelthen så fine, men en SU tillader desværre ikke den slags luksus køb, så krydser fingre for jeg er heldig her:-) prinsesse.eid@hotmail.com

Maria sagde ...

kan man deltage med 1000 lodder, får så vil jeg super meget gerne det! Novra, hvor jeg godt gad vinde dem - de er jo så super super fine!
HVis ikke med 1000, så er jeg med de 2 lodder! Krydser både fingre og tæer!

Jette sagde ...

Er med med 1 lod

Jullemor sagde ...

Ej, hvor er de bare skønne og fine!!... Jeg deltager med et lod.

Marianne sagde ...

Jeg deltager gerne med 1 lod

Unknown sagde ...

de er simpelthen så søde, jeg smider to lodder i puljen

Martes atelie` sagde ...

Fiiine! Jeg tar et lodd, takk!

Camillaeli sagde ...

Elsker bare de træer! Jeg skal da være med på 2 lodder............ Der krydses alt hvad krydses kan - jeg skal bare vinde den her ;o)

Kristina sagde ...

Sikke en fin give away, jeg er med på 1 lod :)

Fru Schou sagde ...

NØJ hvor en lækker giveaway, jeg er meget gerne med på 2 lodder:-)

Unknown sagde ...

Wow. Dem skal jeg bare vinde. Så sent som i går stod jeg med dem, er så forelsket.

er med på to lodder :)

Anonym sagde ...

juhu de vil klæde mit hjem så godt...
Tina Olsen

Maria sagde ...

Jeg er med på 2 lodder :-) super fine stager!

Fruens univers sagde ...

Dem har jeg ønsket mig længe - jeg smider et lod i puljen. Dorthe :-)

Ann E sagde ...

Uh, dem har jeg ønsket mig, siden jeg ikke fik fingre i dem ved juletid. 1 lod tak :-)

Anonym sagde ...

Osse mig... Jeg vil da også være med.. 2 fine lodder til mig.. De er bare såååå smukke..

Cille sagde ...

Uhh, elsker de stager. Er med på 1 lod :)

Stine S sagde ...

De er bare så fine... Jeg er kun med med et lod - aner ikke hvordan man linker. Kh Stine

Anna sagde ...

Hi!
I just recently discovered your blog.
It's a shame that I don't understand what is written, but I have the translator!
Thanks for this giveaway!I hope have luck!
(I want lot 1)
Have a nice day!

Lotte R. sagde ...

Orv, de er simpelthen så fine - og har vist deltaget i stort set alle give aways med dem...og endnu ikke vundet. Jeg kaster et lod i puljen (for har ingen blog eller overskud til at have det), og krydser fingre for, at det er præcis dét lod, der trækkes!

Tina Richard Johnsen sagde ...

Er helt klar til julede - og sommerlige - stager og smider et enkelt lod i puljen.

Anonym sagde ...

wauw for fedt. Knus Katrine Søgaard

Monica sagde ...

Et næsten-halvt år til jul og også værd at fejre! Jeg vil gerne deltage med et lod.

Tina sagde ...

Jeg vil gerne deltage med 1 lod, tak :)

Kh Tina
tinanielsen83@hotmail.com

Fru Sole sagde ...

Jeg er med på et lod :)

Anonym sagde ...

Dem vil jeg gerne eje!!! 1 lod til mig.

Mvh
Trine We

Libbie sagde ...

Please please please lad det blive mig. 2 lodder tak.

Maj♥ sagde ...

Wuuuhuuu - jeg deltager med to lodder;)

Tamra sagde ...

Jeg vil gerne være med på 2 lodder

Anonym sagde ...

Jeg er også med på det ene lod - giver dig helt ret, de er fine hele året.

Sanne sagde ...

Ohh...så mange lodder allerede. Men jeg hepper på mit ene lod da jeg elsker stagerne...og bloggen her <3

Amalie sagde ...

De er skønne!

Fam. Storm sagde ...

I like :-)
Kh Malene

Pernille sagde ...

Årh JA! Jeg er helt sikkert med! De er bare så fine, var en af dem der gik forgæves. Vil meget gerne deltage med 2 lodder :) Med venlig hilsen Pernille

Mivsel sagde ...

2 lodder tak :)

Rikke sagde ...

Åhh de er så skønne, jeg smidder 2 lodder i puljen!

Anonym sagde ...

Lækre sager må jeg sige! Desværre kun 1 lod, men jeg tror på det. louibub@yahoo.dk

VH Marie Louise

Anonym sagde ...

ÅRHHHHHHHHHHHHHHHHHH, jeg er så forelsket i disse smukke stager. Jeg ved præcis hvor de smukke stå i mit lille hjem, hvis jeg var den heldige kartoffel der fik dem.. :) :)

Kristina
Kris-au@hotmail.com

«Ældste ‹Ældre   1 – 200 af 384   Nyere› Nyeste»