onsdag den 22. juni 2011

Vinderne af Kählers stager.....


Først - Fantastisk at så mange havde lyst til at være med i min Give Away!
Næste - Hold nu op et tællearbejde det giver, men jeg klager ikke, det er så dejligt I leger med...!
Nu er de 3 vindere så fundet....

.....Og de heldige vindere er:

1 - Julia, som ingen blog har, men som skriver:
De er så skønne :-) håber på at være heldig...

1 lod tak - har ingen blog, men følger flittigt med her :-)
Kh Julia

2 - Stine, som har bloggen Stines Hjem - Livet på landet.

3 - Cæcilie med bloggen Sanseligt

Stort tillykke til jer alle tre, jeg er sikker på at I kommer til at elske stagerne...
Send mig en mail, så vil Kähler sende til jer asap...

6 kommentarer:

Cæcilie sagde ...

Nej hvor dejligt, plejer ikke at være god til at vinde og så sådan en fin præmie :) 1000tak!

bare WUNDERBAR sagde ...

Cæcilie-
Dejligt at du er glad.. :) Og så fandt jeg også din blog, der har jeg aldrig været inde før, men den er fin og jeg har meldt mig som fast læser... :) Det er det gode ved give aways, at der pludseligt er mange kommentarer der fører nye og ukendte steder hen.. :)

Anonym sagde ...

Stort tillykke til de meget heldige vindere!

Stines Hjem - Livet på landet sagde ...

HURRAAAAA!! Nå ble jeg veldig, veldig glad!!! De er jo så kuuule! Og passer flott inn i min spisestue med grønt og naturelementer.
Sender deg mail straks!
Tusen takk!

Stor klem fra Stine

Julia Hausfrau sagde ...

Æv! Så jo lige mit navn og troede først det var mig. Nå. Jamen så tillykke til den falske Julia ;)

leisure - knit sagde ...

Tillykke til de mega heldige vindere :) Klem fra Dorte