onsdag den 7. september 2011

bare UDELIV - endnu en blog...



Igennem længere tid har jeg med jævne mellemrum spammet wunderbar bloggen med min have og udelivs passion... Jeg elsker alt det positive og dejlige, man kan få ud af livet udenfor... At se ting spire og gro, at følge årstidernes skiften og alt der følger med, at få frisk luft og opleve udendørs, både på voksen måden og sammen med ungerne...

Det er vel ikke helt løgn, når man siger, at det er en lise for sjælen...

Efter mange overvejelser har jeg valgt at åbne endnu en blog, kun dedikeret til udelivet...
Det betyder ikke, at jeg skriver mere eller mindre på den ene eller den anden blog, blot at alle de have- og udendørsindlæg som ellers ville være lagt ind på Wunderbar bloggen, nu bliver lagt ind på Udelivs bloggen...
 Her vil jeg skrive om haven, blomster, drivhuset og køkkenhaven... Om skov og strand og alle de oplevelser og aktiviter man kan få ud af livet udendørs...

Hvis du har lyst til at følge mit udendørsliv, så klik ind på min nye blog
 bare UDELIV, det kunne være hyggeligt...

15 kommentarer:

HeppieHermpie sagde ...

I go to follow your other blog!! I like the outside too!! Walking and see all that nature gives!!! When you keep an eye on nature, it is very beautiful!!! Greets from the Netherlands, from Herma

Malene sagde ...

Skønt. Den må jeg helt sikkert også følge. Elsker dine smukke billeder:)

bare WUNDERBAR sagde ...

Herma-
Thank you, I´m glad that you´ve like to follow my blog.. I enjoy the outside very much too.. :)

Malene-
Dejligt at nogle af jer har lyst at følge med.. Jeg synes efterhånden at min lyst til have og udendørsindlæg efterhånden var blevet lidt for stor i forhold til wunderbar bloggen, som jo er en krea indretnings inspirations blog.. ;)

Christina sagde ...

endnu en dejlig blog fra din hånd -jeg er også med :)

bare WUNDERBAR sagde ...

Christina-
Dejligt, vi snakkes ved derinde.. ;)

Louise sagde ...

Jeg er på da, rigtig go ide... Vil glæde mig til også at følge den.

Måske der så kommer lidt pelargoniefif når det blir sæson for dem igen:-) Kan vidst ik helt nå at redde dem fra i år.

skatterenshyggekrog@gmail.com sagde ...

Hvor hyggeligt Rakel! Glæder mig til at følge dig derinde også, og blive inspireret... -din(e) blog er altid et hyggeligt besøg, føler mig så meget hjemme!
Smil fra Pia

Bettina Holst - om kunst, indretning, kreative ideer o.ma. sagde ...

Jeg smutter med...

Bodil (200procent) sagde ...

Jeg følger også med! Er selv utroligt glad for min have og udendørslivet med familien og har nydt dine tidligere haveindlæg og skønne udendørsbilleder! Så mere af det, tak :-)

Marina sagde ...

Dejligt og jeg glæder mig meget til at følge med. Alligevel kan jeg ikke lade være med at tænke at disse indlæg passer så fint ind på bare Wonderbar, fordi dine udendørs indlæg ikke er tungt faglige men (heldigvis) mere sanselige og livstils formidlende.

Jeg har selv af et par gange forsøgt mig med to blogs men jeg synes det er svært at "fordele" tiden mellem to blogs der egentlig ligner hinanden. Det er gået nemmere når jeg har skulle skrive om noget helt andet.

bare WUNDERBAR sagde ...

Tusinde tak fordi I har lyst til at følge med over.. Det er dejligt.. :)

Marina-
Wunderbar bloggen er stadig min wunderbar blog, men jeg mærkede bare trangen til flere have og ude indlæg, og samtidigt kunne jeg også fornemme at det ikk er det de fleste af mine læsere er her for.. Og så vil jeg hellere lægge have indlæggene ind et sted hvor de som er der, læser med fordi netop det interesserer dem, end at lægge ind og en hel masse tænker åh nej nu igen, ikke flere have ting.. :)
men jeg tror du har ret i at det kan splitte, men nu ser vi.. :)

En støvel og en sko sagde ...

Jeg vil gjerne følge med på utelivet ditt :-)
Klem

Ninette sagde ...

Det lyder dejligt, den gläder jeg mig til at fölge med!

bare WUNDERBAR sagde ...

en støvel og en sko-
Dejligt, det er jeg glad for.. velkommen over så.. ;)

Ninette-
SUper, vi ses derovre.. ;)

Karen Marie sagde ...

Tillykke med det, har været forbi og nyde dine smukke billeder også der :0)

Dejlig søndag til dig, både ude og inde - KH Karen Marie