tirsdag den 20. december 2011

Hyggelig juleboligreportage...






Idag har vi haft en sjov oplevelse udover det sædvanlige... De sidste dage har jeg simpelthen sådan fået ryddet op og ryddet ud, og pyntet lidt ekstra op vi skulle nemlig have besøg af Mette Helena fra retro villa og hendes dygtige makker fotografen Tia Borgsmidt....
Og vel har jeg da været lidt nervøs... Sådan at lukke fremmede ind i sit hjem med kamera velvidende at de rykker rundt på ting, og at det sandsynligvis nok må ende med at vores hjem lander i et eller andet magasin til næste jul, det er da sådan en lille smule nervepirrende...

Nu synes jeg bare, at det var helt fantastisk sjovt og spændende... Jeg fik set vores ting på nye måder, i nye sammenhænge og nye opstillinger, og samtidigt var de bare så søde, så selv ungerne var helt med på det med fotograferingen...
Det eneste Mette Helena brugte som ikke var vores eget var det fine sengetæppe fra Retrovilla... og hvilket sengetæppe! Det ønsker jeg mig!! Meget...!

Noget andet jeg ønsker mig (MEGET !...)  er et af de fine familie billeder Tia tog af os alle sammen.. Wauw, de blev fine! Det kunne ingen anden fotograf vist have taget halvt så godt!

Og nu kan vi vist snart fejre jul tror jeg..... !

23 kommentarer:

mlle tournicote sagde ...

ohhh it's so beautiful....your blog and your home are amazing, I adore !!! thanks for all these photos !

May-Britt sagde ...

Det bliver spændende at se! JA, nu er der kun fire dage til at vi får udløst spændingen i det lille hjem :-) Hav en dejlig jul med din skønne familie!

Sukkertøy for øyet sagde ...

Oi!!
Så fantastisk moro!!!
Og jeg simpelthen ELSKER juletreet ditt!!!!!
Perfekt!!!

- Ida Susanne

Anna Marie Weinreich sagde ...

Hvor fedt! Og ja, de to er VIRKELIG søde :) de har os været hjemme hos mig her for nogle måneder siden med samme formål, og de er bare så behagelige og sjove at snakke med, så man bliver helt automatisk afslappet i deres selskab - jeg var nemlig os ret nervøs ligesom dig :)
Glæder mig til at se dit hjem til næste år i et eller andet blad - forhåbentlig her i DK :)

KH Anna

Christina sagde ...

har spurgt mig selv hvornår det skulle være din tur! meget spændende... er sikker på at det bliver en dejlig reportage, stort tillykke :)

Lena sagde ...

Jeg er glad for at høre, at I også havde en god dag med Mette Helena og Tia :-)

Anne sagde ...

Hvor ser det hyggeligt ud:) Jeg glæder mig til at se dit julehjem næste år;)

Malene sagde ...

Det lyder rigtig spændende. Glæder mig til at se billeder i et magasin til næste år. Det ser i hvert fald rigtig hyggeligt ud hos jer! Og hvor er reposen bare blevet flot!:)

Louise sagde ...

Ih hvor skægt de har været forbi hos dig, den boligreportage vil jeg sørme da glæde mig til.... Pludselig er der heller ik så længe til min egen kommer i.

Hvor er det bare et flot træ du har fået pyntet der, er vild med det sådan er opstammet:-)

De smukke cirkelophæng i din gang, er det mon Mejses værk, fine er i de i hvert fald.

Rigtig glædelig jul til dig og dine

KH Louise

Unknown sagde ...

eeej og så skal man vente helt til næste jul med at se de fine billeder. Det er jo svært når man er så nysgerrig :D Lækkert med sådan en dejlig oplevelse!

Julie sagde ...

Ih hvor hyggeligt, det vil jeg glæde mig til at finde og studere i et magasin næste jul!
Hvad er det for en kjole på billede 5? Den ser SKØN ud!

vidunderlige univers sagde ...

Sikke en slags grænseoverskridende dag.. Og fedt at du ville og at der er noget at se frem til.. det er da super spændende:0) Er helt vild med dit juletræ...
Ha en dejlig aften..
KH iben

Camomilla sagde ...

Ej, hvor lyder det fedt! Du har også et super fint hjem at vise frem :) Bliver det 'offentliggjort' nogen steder? Jeg når ikke så meget rundt på blogs i øjeblikket, men kom lige forbi i dag. Jeg vil ønske dig og dine en rigtig glædelig jul. Kh Camilla / camomillas.blogspot.com

mlle tournicote sagde ...

Oh it's so beautiful....your blog and your home are so amazing !!! thanks for all these beautiful photos !

Malene sagde ...

Det må være sjovt at se, hvad andre folk bider mærke i ved ens hjem. Det bliver spændende at se artiklen.

Maiken sagde ...

Det ser altså også bare rigtig fint, farverigt og julet. Glæder mig til at se det på glitrende papir næste år. :)

Maria sagde ...

Ni har så väldigt fint hemma oss er!

Loppedilla sagde ...

Så lekkert julepyntet hjem:) gleder mæ til å se reportasjen på trykk:)

ReVinyl sagde ...

Så morsomt!
Håper jeg kommer over bladet før neste jul. Regner med at du tipser oss her inne...

Ser veldig veldig veldig lekkert ut!
Siw

bare WUNDERBAR sagde ...

Tak for alle jeres søde beskeder... Jeg skal slevfølgeligt nok tippe jer om hvor det kommer hen... :) Det blvier helt sikkert fint og jeg glæder mig rigtigt meget til at se det hele... :)

Det var en rigtrigt sjov og spændende oplevelse og samtidigt så nede på jorden... :) super fint... :)

Trine (groovy baby) sagde ...

Nej, hvor spændende....det glæder jeg mig også til (engang) at se :-)

Lone sagde ...

Hejsa, er nu fast læser på din blog, som er meget inspirerende :)

Det er et skønt hjem du har og sjovt at også du har haft besøg af duoen Mette Helena og Tia :)

Vi havde sidste år besøg af dem også, de lavede en reportage for Alt For Damerne og lavede et fotoshoot af vores soveværelse :)

Du kan jo kigge ind på min HELT NYE blog, der mangler en del - men er lige begyndt :)

Men der er billeder fra shootet og artiklen.

Jeg vil kigge ind hos dig jævnligt!!

Hilsner Lone

Marie sagde ...

hvor FEDT! det vil jeg glæde mig til at se :)

Kære Rakel, kan du have en rigtig god jul og et godt nytår.