lørdag den 10. december 2011

Super gode tilbud på Angulus, vintertøj, Flyverdragter mm. + fragtfri levering...





Yndlings butikken fejrer webshoppens 2 års fødselsdag, og i den anledning har de sindsygt mange fine tilbud...

-Der er bla. 30 % på Angulus... herhjemme har vi Angulus støvler til begge unger, lillebroren har de mørkebrune støvler på det øverste billede, og vi er SÅ glade for dem...
Elle-Belle er selv meddesigner på deres Angulus Kollektioner, så støvler og sko du køber hos dem, er unikke... De cognacfarvede støvler og sko er blandt andet nogen, de særligt har designet for butikken...

- Der er 30 % på anorakker fra Mini a ture, de er både super fine og i en fantastisk kvalitet... Men ikke nok med det, der er også 30% på vinterjakker og termotøj..

- Derudover er der også 30 % på ALLE flyverdragter... også vinterjakker og flyverdragter fra Danefæ, som du finder her...

Du kan også finde rigtigt gode tilbud i deres fodtøjs outlet, blandt andet Angulus, Kickers og Bisgaard sandaler... (...der er sikkert andre end mig, som elsker at gøre et godt sandal kup om vinteren, og fryde mig når solen og varmen kommer til sommer...)

Og så er der tøj outlet, hvor der er virkeligt mange fine sager..

Og det bedste af det hele...... De sender FRAGTFRIT resten af 2011...!

Det sidste jeg må vise og anbefale er de fine huer her fra Hempels... For første gang i år har vi huerne herhjemme og de er bare så fine og gode... De er strikket i den fine sømandsstrik i en super lækker uld kvalitet... Har set, at de også har Hempels kasket huen til en meget go´pris her....
Go´fornøjelse...

4 kommentarer:

Henny sagde ...

Kan godt forstå det er din yndlingsbutik. Jeg har købt Kickers - brun tulle sandaler til min MindsteDatter og dem skal hun have i julegave. Glæder mig til at give hende dem.

bare WUNDERBAR sagde ...

Henny-
Jeg har faktisk også overvejet evt. at købe sandaler til datteren her i huset.. Hun ELSKER sko.. Hvis hun kan få tøj, smykker el fodtøj, så ønsker hun sig faktisk ikke meget mere... :)))
De har også fået noget rigtigt fint strik hjem fra FUB.. Det er jeg også helt vild med.. :)

design elements sagde ...

where is this shop! looks like the perfect shoes for my kids. Happy Sunday

bare WUNDERBAR sagde ...

design elements..
The shop is in Vinorg, Denmark..

The name of the shoes are Angulus, Kickers or Bisgaard... And you´re right.. Really nice shoe...

I have Angulus shoes for both of my children... :)