onsdag den 28. marts 2012

Hæklerummet...


Jeg har været ude og shoppe nyt garn til mit garnlager, og det er perfekt, for jeg har nemlig fået lov at prøve kræfter med den nye hæklebog, "Hæklerummet"..

Jeg er virkeligt imponeret over hvor mange fine hæklebøger der udgives i tiden, og denne er ingen undtagelse..

Bogen er ret gennemført med fine billeder, let tilgængelige opskrifter og et stort afsnit med let forståelige tegninger og anvisninger på de forskellige måder at hækle på...

Annikka Messing som har skrevet bogen har lavet små historier til hver opskrift og taget sjove billeder af figurerne...

I bogen er der mange forskellige sjove dyr, bamser, dinosauer, svampe, prinsesser, forskellige slags kager og robotter...

Bogen kan købes her, hvor du også kan kigge lidt mere i den...




10 kommentarer:

Unknown sagde ...

Det er altid fedt at prøve nye opskrifter af.. de gule nuancer er også ret populære hos os.. Kh C

bare WUNDERBAR sagde ...

Hej Christina-
Jeg er vild med den karrygule som er lidt mere gul end karry.. :))
Og du har ret, der er lidt slaraffen land over pludseligt at få nye opskrifter i hånden.. :)

Anne Sofie sagde ...

Det er vidst rigelig at give sig til :) så er det bare om d kan vælge! :)

bare WUNDERBAR sagde ...

Anne Sofie-
Ja det er jo så næsten det sværeste af det... :-) der er virkeligt mange fine sager. Også opskrifterne på kager som så mange har efterspurgt. Både lagkage stykke, træstammer, små cupcakes ... :-)

Fie sagde ...

Vil du anbefale bogen til en nybegynder? For fin ser den ud, men hvis jeg intet forstår er det mindre ved at investere i den:-)

bare WUNDERBAR sagde ...

Fie-
Ja det vil jeg godt.. Synes den er rimeligt overskuelig og så er der jo det med hækleskolen bagi... Du kan se et billede af de sider der viser tegningerne hvis du klikker på linket til hvor bogen kan købes.. :-)

Dorthe sagde ...

Den ser godt nok spændende ud. Skulle være man skulle købe den, især hvis du siger at der er hækleskole bagi. Er stadig ikke en haj til det der hækling, men håber at blive det.

lilli liebt lollis sagde ...

Oh wie wunderbar :o)

liebe Grüße
Konstanze

Pia sagde ...

Den ser spændende ud. Jeg bliver fristet :o)

bare WUNDERBAR sagde ...

Dorthe-
Det er bare at give los og hækle derudaf.. Skidt med at det ikke er alle masker der bliver helt rigtige,. det ser man netop ikk rigtigt ved hækling.. :)

Konstanze-
Sehr wunderbar... ich weis aber nicht was die hækling heisst auf deutch, aber es ist einer schönes buch... :)

Junopigen-
Det kan jeg godt forstå du gør, den er også rigtigt fin.. Du kan også læse en anmeldelse af bogen hos Tusindfryd.. :)