fredag den 20. april 2012

Cover Kids - Derfor er det bare så fint...

Dette måneds nummer.
Vi bloggere præsenteres i det nye magasin.
Super cool modeserie på bondegården.
Signe Wenneberg har lavet dette nummers havetema.
Theresa Maria Jessings klumme
Thore på 8 år vil gerne være krudtmester. Desuden er hans mor designeren bag Småfolk.
Inpirerende boligreportage.
Modeserie med Blå mandags tema.
Shane Bronx øser rundhåndet ud af sine ideer i hvert nummer.
Dette nummers tema, hvor 6 kvinder fortæller om det at holde barsel.
Pigerne fra Plat du Jour.
Fin fin havereportage om at inkludere børn i udendørslivet.

Det nyeste nummer af Cover Kids er netop udkommet, og vi er i... Det nye online Cover Kids bliver præsenteret, og det er da rigtigt fint at se det hele der på tryk også...

Jeg har været fuldstændigt vild med magasinet siden første nummer, så da de en dag skrev og spurgte, om jeg ville blogge på den nye Cover Kids web, blev jeg både stolt og beæret...
Og skyndte mig at sige JA tak... !

Bladet er det første af sin slags, som formår at formidle livsstil og familieliv på en SÅ inspirerende og æstetisk måde... Magasinet bugner med de smukkeste og cool fotografier, deres modesektioner er super fedt sat sammen i små lækre tema collager, ligesom bladets stylister og fotografer skyder de smukkeste modeserier; denne gang på en bondegård. Der er altid spændende temaer omhandlende børn... Jeg elskede sidste nummers spændende artikel om navneforskning...!

I hvert nummer viser Shane Bronx sine altid sjove og forunderlige ideer, ligesom bonderøvens kone Theresa Maria Jessing tegner og skriver bladets faste klumme. Pigerne fra Plat du Jour, giver rigtigt gode bud på lækre opskrifter (tænk sig at være SÅ unge og SÅ dygtige!?), "børn i byen" giver guides til events for børn rundt omkring i landet, og så er der altid spændende reportager omkring indretning, aktiviteter for børn, kultur og mode for både børn og mødre, ligesom der også altid er spændende danske kendisser og andre inspirerende personligheder, som giver et indblik i deres liv med børn...

Du finder Cover Kids bloggen her, og magasinet køber du selvfølgeligt i din kiosk eller hos din købmand...!

12 kommentarer:

Marina sagde ...

Det lyder så fint når du skriver om det så jeg bliver nok nød til at tjekke det ud.

Jeg tror ellers jeg engang har bladret i et nummer og træt sat det tilbage på hylden fordi mit umiddelbare indtryk var det at handlede mere om ting og dimser man kan købe til børn end om alt det man kan glæde sig over at gøre med børn. I din beskrivelse lyder det ikke sådan så jeg må give det en change mere.

Hav en dejlig weekend allesammen.

bare WUNDERBAR sagde ...

Marina-
Jeger ihvertfald vild med det.. Jeg synes egentligt ikke det handler mere om køberi end så mange andre blade, til gengæld så falder jeg rigtigt meget for alle de smukke og inspirerende billeder.. Jeg elsker jo selv at fotografere, og jeg synes det er så fedt at de lader alle deres artikler og teamer følge af så flotte billeder med kunstnerisk islæt... Det synes jeg er ret nytænkende i forhold til blade herhjemme.. :)
Jeg synes faktisk der er mange tin. I dette nummer er der shane bronx ideer, madserie om let mad man kan lave med børn, haveserie om hvordan man får børnene med i haven, interviews med både børn og mødre osv.. Så synes det er meget andet.. Giv det en chance til.. :)

bare WUNDERBAR sagde ...

Og god weekend til dig og dine også.. ;)

Fie sagde ...

Jeg er også ret vild med bladet! Gode idéer og masser af inspiration og god læsning-mit CoverKids bliver læst grundigere end BoligLiv;-)

bare WUNDERBAR sagde ...

Fie
Helt ærligt sådan har jeg faktisk også fået det lidt, det tager i hvertfald længere tid at læse og jeg læser det gerne mange gange... Det er så fint.. Billederne er næsten nok i sig selv.. :-)

bare WUNDERBAR sagde ...

Frøken jensen-
Ej hvor fint... Elsker også de små samlings temaer.. Der var også et legetøjs heste tema for nogle numre siden som min datter var vild med... Det siger vel også lidt om et magasin at det også er for børn... ;-)
Kan også huske jeg havde en lille bog da jeg var barn, hvor jeg klippede ud fra reklamer og limede i, elskede at kigge i den.. :-)

Anne sagde ...

Cover Kids er bare fantastisk og der er altid gode artikler og inspiration.

bare WUNDERBAR sagde ...

Anne-
Fuldstændigt enig... :)

Kaylovesvintage sagde ...

looks like a good magazine

Maiken sagde ...

Jeg bliver også mere og mere overbevist om at det er et blad jeg simpelthen er nødt til at køre i ny og næ (eller hele tiden, host!) :)

bare WUNDERBAR sagde ...

Maiken-
Ja er det ikke bare frygteligt.. :))) Men det ER virkeligt bare fint og inspirerende, og det siger jeg ikke kun fordi jeg har fået lov at skrive for bladet, men jeg har købt hver eneste siden de udkom... :)

Marina sagde ...

Du har ret Rakel. Jeg må give det en chance mere. Jeg er bare lidt allergisk over for blade hvor der er alt for meget fokus på ting man kan købe, jeg bliver simpelthen bare træt og af samme grund læser jeg faktisk meget få blade. Jeg læste et børneblad da de store var helt små, men så blev det invaderet af købe ting og smartness. Nu læser jeg faktisk kun Boligliv. Fandtes der danske magasiner med fokus på kreaideer til børn som i USA ville jeg læse dem (og idag bliver Badut faktisk anbefalet i en online version, men det er nu mest lidt tosset for hvem i USA fatter en meter af hvad jeg skriver?)

Fine billeder kan man jo heldigvis finde mange steder (bla. er jeg vild med det af Alma Sofie på vej til fødselsdag).

Nå men jeg skal nok give det en change for en kombination af dig, Shane og børn i haven kan da kun være godt.