torsdag den 3. maj 2012

Sommerligt vejr og GODT igang...


På trods af at jeg kun lige er startet i mit nye arbejde, er jeg allerede godt igang med de kreative arbejdsopgaver... Idag er der Open by Night i byen og temaet er Amerikansk. Jeg har været igang med at lave skilte til butikken, brugt et hav af fint maskingtape i den lækreste pink/fersken farve, har hængt masser af balloner op i pastelfarver, og flagranker med amerikanske flag... Der er sørget for amerikansk lotteri, og lodderne er selvfølgeligt indkøbt i masser af fine pastelfarver...
Og som prikken over iét faldt Tine, som ejer butikken over de fineste hvide hesteballoner... Det ser super fint ud, som hestene vejer der i vinden, et helt spand som alle er konstrueret til at stejle lidt...


Jeg har også allerede skudt de første fotos i anledning af Open by Night tilbuddene... Jeg har haft nogle gode hjælpere som velvilligt har stillet op til billeder, velvidende at der vankede en kammerjunk eller to i den anden ende...

Begge unger blev klædt i GRO og Mini a Ture, da vi hele idag og til og med søndag kører med 25% tilbud på alle sagerne fra netop de to mærker... Du finder det hele her og her...

Det værste var næsten at lidt af tøjet blev siddende på ungerne, købt af moren og aldrig landede i butikken igen, som ellers planlagt... Sådan kan man fristes, og jeg håber mest af alt, at det handler om tilvænning og startvanskeligheder, det med at det kan være svært at styre sig...


Ellers glæder jeg mig til bededagsferien... Jeg tror, jeg trækker stikket ud, sammen med familien...
Vi NYDER simpelthen det sommerlige vejr, og jeg ville ønske, at det kunne fortsætte lige nøjagtigt sådan her for evigt... Vi har cyklet ture, duftet til rapsmarker, spist lidt for meget koldskål og mest af alt opholdt os i haven...





Snart drager jeg igen mod butikken og det nye job for at hjælpe til ved Open by Night.. Der bliver sikkert run på, og jeg er spændt på, om jeg kan følge med.. Den store datter har fået tjansen med at dele gratis popcorn ud, og jeg selv skal sikkert løbe stærkt for at gå til hånde og rette tøj an...

Og når vi kommer hjem i aften holder vi en rigtigt dejlig mini ferie med afslapning i sommerhus, solskin og stilletid... På en eller anden vis er det sikkert også tiltrængt...

Og PS - Jeg har fundet mig en ny og ganske farlig men utrolig lækker last... Rabarberis... MUMS!

Go´ferie...

9 kommentarer:

Snullemor sagde ...

Flyvende heste... godt du lige skrev balloner, for jeg forstod slet ikke hvad der lige skete på det billede... hvor er de skønne - som rigtige cirkusheste ; ) eller dem fra karossellen i et Tivoli.. Hav en god aften i jeres fine butik : )

Menageriet sagde ...

Lyder skønt :) Rigtig god mini-ferie til jer!

Unknown sagde ...

hvor lyder det bare fedt! Og hvor er dine børn bare skønne at de stiller op til fotografering for et par kammerjunkere :D

Lis sagde ...

Sådan er det at være i en tøjbutik og have unger i passende alder, så kommer der mere med hjem end planlagt. Det gjorde jeg også og lillebror nåede ALDRIG at slide det op før det var for småt, så kan jeg lærer det, kan jeg.....

God lille ferie til dig, når du når dertil.

Kh. Lis

Louise sagde ...

Fine billeder, dejligt at læse du er kommet godt igang...

Jeg arbejde selv i en børnetøjsforretning en gang, men det var før tøserne... Tror faktisk slet ikke jeg ville få løn hvis det var idag :-) :-)

Og den der rabarberis, den ser godt nok lækker ud.... hvor køber man den slags`???

Rigtig go mini ferie til jer

Mette sagde ...

Skønne, skønne billeder! Nyd den velfortjente bededagsferie.

S O F T * U N I T S sagde ...

Det ser bare ud til at være en rigtig hyggelig butik :o) Øv, at den skla ligge så langt væk. Ellers var jeg helt sikkert kommet et smuk forbi, og sikkert også brugt en masse penge, hi hi ;o)

Anita sagde ...

Hvor ser det hele bare godt ud. Det lyder til at du har fundet dig godt til rette og føler dig godt tilpas. Dejligt!
Rigtig god weekend:-)
kh Anita

Eva sagde ...

Dejlige billeder - det lyder som et rigtigt spændende job du har fået dig :)