torsdag den 7. juni 2012

Klargøring...



Manden min har knoklet med at få billeder og ophæng klar til weekendens udstilling... Han havde nogle gamle metal tagplader liggende, som han har fået den geniale ide at lave spanske vægge af... Vi har nu to store vægge og jeg er sikker på at de kommer til at passe perfekt i det gamle kalkværksted, hvor der er højt til loftet og en fin kombination af råt træ, hvidt og metal....


Et af billederne der skal med er et portræt af mig... Et vinterportræt hvor jeg har strikket hus og halstørklæde på... Jeg synes det emmer lidt af Karen Blixen... Jeg bliver også lidt varm indeni over, at min mand har lavet et portræt af lige netop mig...


Mine fine smukke valmuer er så småt begyndt at folde sig ud nu.. Billedet her har jeg taget idag, og jeg elsker og er imponeret over, hvordan selve blomsten ligner fint, lidt krøllet, silkepapir... Smukt!
Jeg har også arbejdet på mit stormbeskadigede drivhus.. Jeg havde næsten opgivet det, men lige om snart er det helt færdigt, og jeg tænker det må være byens hyggeligste.... Jeg glæder mig til at vise det helt færdige resultat... :)


14 kommentarer:

TrineTusindTing sagde ...

MEGET smuk valmue, jo helt klart lavet af silkepapir;-)

bare WUNDERBAR sagde ...

Trine-
Det ligner det virkeligt.. :) de er så sarte.. Men man skal nyde dem nu, for snart så falder de og så er de ikke særligt pæne længere.. :)

bare WUNDERBAR sagde ...

Trine-
Det ligner det virkeligt.. :) de er så sarte.. Men man skal nyde dem nu, for snart så falder de og så er de ikke særligt pæne længere.. :)

madebyme-helena.blogspot.com sagde ...

Ihhh er så begejstret over den fine valmue, du har lagt ind.

Kirsten Søeballe sagde ...

Rigtig rå ophængning. Det ser godt ud.
Glæder mig til at se den videre føljeton om drivhuset :-)

madebyme-helena.blogspot.com sagde ...

Hvor er det et dejligt billede af valmuen, den er jeg bare helt vild med.

Lis sagde ...

Ønsker manden held og lykke med udstillingen, det er et flot udvalg du viser frem.

Valmuer er så sarte og forgængelige. Og ja, den ligner silkepapir :)

God fredag til dig.

Kh. Lis

Unknown sagde ...

Sikke nogle fine tegninger manden din har lavet... Og ja, den valmue ser så sart og smuk ud! ;)

Sommerhilsner fra
Christina

Ingeborg sagde ...

det er også valmuerne og lupinerne der pynter hjemme hos mig. Pæonerne lader virkelig vente på sig. Jeg forstår det ikke. Jeg er gået helt instagramamok med at fotografere de valmuer. Det er nok lidt for meget

Ingeborg sagde ...

link så du kan se ovre på min haveblog http://droemmeijorden.blogspot.dk/

den enkelte Freude sagde ...

endnu engang viser din mand sin styrke- de er simpelthen så smukke. kan godt forstå du er glad og rørt over dit billede- sikke en sirlig streg i ansigtet.
glæder mig til at se dit drivhus...dejlig weekend til jer

Anne sagde ...

Han er virkelig dygtig til at tegne! Havde han ikke lavet en hjemmeside, hvor man kan se hans billeder?

Marina sagde ...

Nøj hvor ser det godt ud med de tagplader. Det passer helt perfekt til tegningernes stil. Tjekket.

Mine valmuer er allerede næsten færdig afblomstret nu men du har helt ret de ligner virkeligt det smukkeste silkepapir.

Og dit drivhus ser hyggeligt ud, men hvordan kunne det også andet når det nu er så heldigt at blive indrettet af dig.

Maiken sagde ...

Jeg har sagt det flere gange før, men hvor er han dog dygtig din Carsten. :)