tirsdag den 30. oktober 2012

Min mojo er tilbage....





Idag har jeg modtaget en fin kreapakke fra Panduro... En god dag at modtage sådan en på, for jeg har sådan en fornemmelse af at min krea mojo er kommet snigende tilbage... Lovely feeling!

Jeg er igang med at lave små projekter til det lille lokale julemarked, og jeg må i tænkeboks omkring, hvad jeg skal bruge alle de sjove ting fra Panduro til... Der er bogstaver, som jeg tænker at skolepigen i huset sikkert også synes kunne være sjovt at bruge til noget... Så er der stempler og ikke mindst selvtørrende ler... Mon ikke der kunne laves ophæng af dem? Godt nok har jeg lavet nogle stykker i cernit, men leret ville helt sikkert også være fint...

I aften er jeg inviteret til en kreahygge aften med 11 andre. Bare sysle, hygge, snakke og spise lidt godt... Min krea mojo er inviteret med, og under armen har jeg mit hækletøj og måske lidt filt til at sy små figurer af...... Jeg glæder mig...!

4 kommentarer:

Lis sagde ...

god fornøjelse. Jeg er glad for at din Mojo er vendt tilbage. Ville jo være trist hvis den forsvandt, nu hvor der er hårdt brug for kreativt inspiration.
god fornøjelse med kassen.

Kh. Lis

Unknown sagde ...

Det må være super dejligt at have fundet sin krea mojo igen. Min er også blevet lidt væk, men jeg kan godt mærke at alle juleideerne begynder at give kriller i fingrene. Lige for tiden bliver der produceret masser af perleplader med min datter, det er hvad det kan blive til.

bare WUNDERBAR sagde ...

Lis-
Tak... Det var Så hyggeligt og inspirerende at sidde med så mange søde damer iaften.. :) Dejligt.. Kassen er jeg ikke helt kommet til endnu, men snart.. :)

Mette Kathrine-
Jeg føler også lidt at julen hjøælper mig på vej.. Og så kan jeg bare mærke en spirende glæde ved at finde på og lave noget selv.. Den har jeg ikke haft i noget tid.. Perleplader ville også være fint, det burde jeg faktisk lave lidt af med min datter... :)

Frøken Kristine sagde ...

Håber du får en dejlig aften :)

Og dejligt at din mojo is back!

Kram Kristine

www.frokenkristine.blogspot.dk