mandag den 12. november 2012

Jeg gæsteblogger på Petit Podium....




Jeg har fået lov at gæsteblogge og lave månedens DIY indlæg på en af Danmarks fineste platforms for fashion/børn/familie PETIT PODIUM. Blev ret beæret over at blive spurgt, så sagde selvfølgeligt ja tak til udfordringen uden at betænke mig.

Jeg har lavet to DIY´s, sammen med den store datter i huset, selvfølgeligt i anledning af, at julen er lige om hjørnet...

Kig ind, måske du kunne blive inspireret...?

Du finder indlægget på PETIT PODIUM lige her...

16 kommentarer:

Linette sagde ...

Spændene. Jeg vil straks kigge hvad du har fundet på :)

Unknown sagde ...

Hvor er det nogen fine ting, skønne ideer.
Specielt ophængene er særligt fine, og helt sikkert noget der skal afprøves her hjemme.

Kh.Nanette

det ALLERBEDSTE jeg ved... sagde ...

Skønt indlæg og sikke nogle fine og hyggelige DIY's. God ide at skrive eller lave mønster på cernitten, tror mine cernitfigurer fra sidste år skal have selskab at nogle med skrift i år - tak for inspiration, og en fantastisk blog!
Mange hilsner
Louise

Christina // Life of Livoni sagde ...

Rigtig fine DIY's Rakel! Tror jeg vil prøve at lave nogle ophæng med cernit - synes simpelthen de er så flotte dem i har fået lavet! Og jeg har desværre ingen børn, men man bliver vel aldrig for gammel til at lege med ler? ;)

helle sagde ...

Sikke et fint indlæg og skønne billeder. Allermest blev jeg blændet af den fantastisk trøje, din datter har på. Er det en Gudrun eller er det hjemmestrik? I så fald, kan du måske sende mig et link til, hvor du har købt mønster, for sådan en må jeg da gøre mig i i børnestørrelse - er snart færdig med en i voksen model nemlig.
Ha en dejlig for-juledag.
Hilsen Helle

Unknown sagde ...

Super fine ting :)

www.prydeligtpaent.blogspot.dk

Finurligefinesser sagde ...

Det er et rigtig skønt indlæg du har lavet :-)

Unknown sagde ...

Så fin cardigan... Kan den også laves til en voksen?? Og super inspiration til julen...
Karina

et delerum sagde ...

Dejlig jule-inspiraton!

Ann-Sophie sagde ...

.. og vi er så stolte af at have dig som gæsteblogger hos os! Dit skønne indlæg får os til at overveje at blive helt krea selv - der skal ellers meget til! Jeg pønser på at lave de der cernit ophæng snarest <3

Petit Podium sagde ...

Tusind tak for dit superfine indlæg, Rakel! Vi er rigtig glade for, du havde lyst til at være med :)

Anita L Hansen sagde ...

Rigtig fine DIY som er lige til at gå til de skal afprøves herhjemme

Unknown sagde ...

1000 tak for helt fantastisk inspiration, jeg tyvstjæler altså den med cernit, syntes det er helt genialt! Tænker der kunne blive nogle fine bordkort ud af det til julebordet!

Fru Thornholm sagde ...

Hej Rakel,
Nu har du jo flere ange vist dine skønne børn frem. Lækker islandsk strik. Synes at kunne huske noget med, at det er mor eller svigermor der strikker, men kunne du måske lokke lidt info ud af hende mht hvor hun har mønstret fra? Kan nemlig ikke finde udgaven som cardigan..
Kh Stine.

Hanne Støtteup sagde ...

Hej, du laver nogle skønne ting. Jeg skulle prøve cernitten i dag med mine piger men det var sten hårdt og smulrede. Jeg prøvede at varme det lidt i ovnen ved 50 grader. Jeg har købt en stor pakke hvid. Det er også hårdere end de små pakker. Hvordan får du dit medgørligt? Eller var det blødt? Tak for en fin blog.

bare WUNDERBAR sagde ...

Hej Hanne...
Cernit er ret hårdt.. Jeg tager altid små stykker af gangen og ælter det godt i hånden.. Første gang tænkte jeg også at det aldrig ville kunne gå.. Men tålmodighed og ælt lidt af gangen, så sku det gerne blive blødt... :)
Fimo er nemmere for børn at arbejde med men cernit bliver pænere..
Håber det hjalp lidt.. :)
Kh Rakel.