lørdag den 29. december 2012

-40% på ALT hos Elle Belle...










 
Så er der igen FØR-UDSALG hos ELLE BELLE, hvor jeg arbejder...
UDSALGET på webshoppen starter imorgen søndag d. 30 dec. kl 16.00.
 
Vi giver -40% på ALLE ikke nedsatte varer på shoppen.
 
Vi er førende i over 40 forskellige mærker til børn i str. 0-14 år.
 
Lækre mærker som Mads Nørgaard, Angulus, Småfolk, Katvig, Bisgaard, Converse, Milibe, Hollys, Napapijri, Ver de Terre, MarMar Cph., Hilfiger, Levis, Mini A Ture, PomPom, Maileg, Danefæ, Little Pieces og mange mange flere...
 
Vi tager forbehold for udsolgte varer under udsalget, og forsøger at følge med så godt vi kan...
Som altid er det et par spændende, travle og sjove dage...
 
Du kan kigge ind på
 
 

5 kommentarer:

Mie sagde ...

Spændende, spændende. Det er jo heldigvis ikke helt de samme mærker og varer vi har på mit arbejde, så selvom vi jo lidt er blevet "konkurrenter" har jeg lige været inde og udse mig nogle varer jeg håber at kunne nå at få fingrene i :) I får sikkert travlt kan jeg forestille mig. Vi skal først starte udsalg i starten af januar. Er spændt på hvordan det bliver, da det jo er første gang jeg er med til sådan noget.

Majken sagde ...

Lyder utrolig fristende :)

Anita L Hansen sagde ...

Øv øv at julen varer længe koster mange penge for i har nogen lækre ting

bare WUNDERBAR sagde ...

Mie-
Åh ja, det er travle, men sjove og hyggelige dage... :) Du er mere end velkommen ind... Har I mon fået shoppen op og stå endnu? :)

Majken-
Kig bare ind, der er masser af fine ting, og til 40% er der alligevel mange penge at spare... ;)

Wannabe husmor-
Ja helt ærligt, det er faktisk ikke ved juletid man har allerflest penge, men langsigtet er der penge at spare.. ;))

Mie sagde ...

Ja den kom endelig op at køre her lige før jul, men der var det jo ved at være liiidt sent ift. julehandlen. Men lige om lidt holder vi jo også udsalg og derefter får vi super travlt med at fylde op med alle de nye ting der kommer - og så får vi forhåbentligt travlt i webshoppen også :) Kig endelig forbi det er barnlil.dk :)