fredag den 10. maj 2013

Ny voksdug og nye projekter...







Jeg har rykket lidt om på møblerne herhjemme... Trænger til lidt forandring... Den blå kommode er kommet ind fra den anden stue og har byttet plads med den lille grå, som er kommet ovenpå på Frederikkes værelse...

En ny ting i spisestuen er den fine nye voksdug... Jeg køber altid selv de billige voksduge, for med to børn ved bordet og en mand der tegner og maler, skifter vi lidt for ofte... Nu har jeg fået en ny yndlings i en super lækker kvalitet af min mor... Jeg fandt den i en af mine yndlingsbutikker, og vidste med det samme den ville være fin i vores stue og min mor var enig... Dugen er fra Aspegren og super fin med aqua farven og de små sart lilla prikker....

Det er efterhånden længe siden jeg har været kreativ... Jeg skal lige finde mit eget kreative ståsted igen.. Ungerne er for store til at få tøj (eller det kan ikke betale sig selv at sy, når man hver dag fristes i Elle Belle...), og jeg synes ligesom ikke alle mine kreative hæklerier og syting har et formål i tiden...
Men jeg har nu sat et hyndeprojekt på to do listen... Den fine teakstol i hjørnet skal have et nyt betræk, og Jeannett har været så sød at handle mørkegråt stof til mig i dag...
Med alt den regn de lover over de næste dage kunne det måske være et meget godt projekt at gå igang med....

7 kommentarer:

HannasHörna sagde ...

Åh så fint ni har det!!

Unknown sagde ...

hvor ser det dejligt ud, nogle gange kan de at rykke lidt om på tingene, eller få en ny ynglingsting ind -også gøre en kæmpe forskel... jeg har selv købt stof og puder og skal på et tidspunkt igang med at sy... glæder mig til at se hvilken forandring det vil give :)

God kreativitet herfra/ Dot

lotte sagde ...

hvor bor du bare lyst og lækkert :)

den der med manglende inspiration til det kreative kan jeg synge med på, min datter bliver 4 og hun har fået en ide om at det mor syr ikke er godt nok længere.

Ichlebejetzt.com sagde ...

Jeg Elster Stuart!
Du har en spesiell sans innredning du!
Takk for deling!!

Loppe-shoppe sagde ...

Dejlige billeder. Håber du finder på noget krea, der fænger.

Katrine sagde ...

I har bare det skønneste hjem. Jeg bliver altid meget inspireret af at læse med.

Anonym sagde ...

Hvad er det for en fin vase på et af billederne? Den som ligner papir som er foldet rundt, hvis du forstår :)