fredag den 27. december 2013

FØR-UDSALG -40% på ALT hos ELLE BELLEs webshop.


Så er det igen ved at være tid til ELLE BELLEs store og populære FØR-UDSALG på webshoppen.
Nemt at gå til, vi sætter nemlig ALT på shoppen ned med -40%.

SØNDAG d. 29. dec. kl. 20.00 skydes før -udsalget igang.

Vi har over 40 forskellige kvalitetsmærker bla. Danefæ, Ver de Terre, Hummel,  Mads Nørgaard, Gro, Little Pieces, Småfolk, FUB, Milibe, Gro, Angulus, Alba BabyLevis og mange mange flere.

Ferien er vist forbi for mit vedkommende på søndag, der plejer altid at være rigtigt travlt, og inden længe kommer alle de nye forårsvarer også, det glæder jeg mig til.

www.elle-belle.dk

(Bor du i nærheden af Viborg, er der også FØR-UDSALG i vores fysiske butik lørdag. d. 28 dec. fra kl. 15.00-18.00)

2 kommentarer:

Maj sagde ...

Det lyder fantastisk!
Men jeg er lidt i tvivl. Er der før udsalg NU?
For nu putterde jeg fx et par danefæ sager i kurven, men det fremgår til fuld pris.
:) maj

bare WUNDERBAR sagde ...

Hej maj.
Jeg har måske skrevet det lidt uklart, men som der også står starter vi på søn. D 29 kl 20.00 :)