lørdag den 25. januar 2014

Koboltblå, udsalg og solstråler.


1# Vores stillehjørne i stuen har fået en ny pude fra FUSS. Jeg er vild med de fine puder og den næste må være en af de fine gule.

2# Morgensolen var skarp og smuk imorges og smøg sig om hushjørnet og ind i vores gade. Jeg savner solen, så jeg nyder hver en solstråle!

3# Koboltblå og leo, så bliver det ikke bedre. Fandt den fineste bomberjakke fra Pieces på tilbud.

4+5# Shoppede hos Rumfang igår, og i butikken havde de -40% på alle FUSS puder. Den blå måtte med mig hjem. Det var svært at vælge, men jeg elsker blå. Jeg har længe haft et rigtigt godt øje til netop de puder!

6# Købte virkeligt fine ting hos Rumfang. Bla. Hay småting, og den fineste nye frame bakke fra mærket MUNK.

Nu det weekend!

6 kommentarer:

Inge Burgaard sagde ...

Uhhh, det ser sørme lækkert ud...... God weekend til dig og dine.....

bare WUNDERBAR sagde ...

Hej Inge.
Det er gode ting som jeg længe har kigget på. Så bliver det nogle ekstra gode køb.
God weekend til dig også :)

Maria sagde ...

Ahhh. Bare ahhh :)
Fine sager og stemninger.

KH Maria



Anita sagde ...

Sikke et dejligt hjørne med briks og ny pude, jeg er VILD med din indretning, den er så fin og personlig :)
Elsker også blå, men er ikke modig nok til at bruge det i indretningen - mest til tøj...
Ønsker dig en dejlig uge :)

bare WUNDERBAR sagde ...

Hej Maria.
Ene af dejligheder ;)

Hej Anita.
Jeg har altid haft blå som en basis herhjemme. Førhen meget kun lyseblå men efterhånden er der kommet mere mørkeblå/grå/gråblå. Synes det er sådan en fin rolig farve. Til gengæld er jeg ikk så tilpas i rød og for meget neon. :)

Sine sagde ...

Kan godt forstå du er vilde med FUSS puder : ) Dejlig morgensols foto.