tirsdag den 12. august 2014

Fin omtale.


Den anden dag fik jeg en masse insta link love fra søde Dorthe. Hun havde lånt nogle af mine IG billeder og sat dem op sammen med mit "navn". Nu har jeg lånt dem den anden vej, for jeg synes egentligt, hun fik gjort det så godt. Dorthe har selv en spændende blog og IG @by_bakinterior, især med fokus på boligindretning og tips, men også med skønne billeder af hendes tvillingepiger og mode.
Jeg er ikke blevet bedt om at bytte linklove, men vil gerne give linkene videre, selvom I sikkert kender hende i forvejen.

Tak Dorthe for din søde og uventede omtale, og måden du har brugt mine billeder så fint :)

3 kommentarer:

Fru Thornholm sagde ...

Kan godt forstå at du er blevet anbefalet! Dine billeder er så skønne, og du åbner op for sådan et fint og dejligt univers, som man altid bliver glad og begejstret over. Så smukt du viser tingene frem - jeg får altid sådan lyst til at besøge dig :-)

bare WUNDERBAR sagde ...

Hej kære Stine.
Tusinde tak for din søde kommentar. :)
Når først man kommer herhjem, så tror jeg man vil opleve at vi bor ligesom alle andre, og så roder vi afsindigt. Med to børn og to kreative voksne, så skal det bare rode. Håber du er ok? :)
kram Rakel

Fru Thornholm sagde ...

Tak Rakel - jeg er ok :-) i fuld gang med kemo hver tredje uge, og hvad der dermed følger. Men det går ok, og jeg håber at den næste scanning vil vise godt nyt. Indtil videre er der ikke rigtig sket det store - canceren vokser ikke, men bliver heller ikke mindre - og det ville jo være rart, hvis det svandt ind snart, så vi kunne få lidt ro. Jeg håber, passer på mig selv, nyder min familie og beder til at det lykkes på et tidspunkt. Andet er der vidst ikke at gøre lige nu.
Knus.