torsdag den 18. december 2014

Ønsker du dig en tidlig julegave fra Lovewood?


Har du mon set, at jeg har skudt en give away igang ovre på Instagram?

I samarbejde med en af mine absolut favoritbutikker Tine Lund i Viborg, udlodder jeg en skøn donut stage fra Lovewood.

Tine Lund var oprindeligt en søsterbutik til Elle Belle, hvor jeg arbejder, men idag drives den af to dygtige kvinder, Tina og Lise, som begge kommer fra samme lille oplandsby, som jeg selv.

De har et virkeligt fint sortiment, både indenfor sko og mode og bolig indretning, og der forhandles så forskellige mærker som Hay, Anne Black, Susan Liebe, Tromborg, Lollys Laundry, Libratone, Meyer Lavigne, Nomess, Decadent, Pernille Corydon, Stine A, Shoe the bear, Ferm Living, House Doctor, Casalinga, Lovewood, Whiite, Sibin Linnebjerg, Sif Jakobs, Architectmade og mange mange flere.

Hvis du er på Viborg egnen skulle du tage at kigge forbi Tine Lund, og bagefter Elle Belle, som ligger lige om hjørnet. Ellers kan du hoppe over på min Instagram @barewunderbar og finde billedet med donutstagen. Skriv en kommentar, og følg @tinelundbutikken på Instagram, så er du med i lodtrækningen....

God fornøjelse...

1 kommentar:

Henny sagde ...

Du har ret. Det er nogle lækre butikker begge to. Og idet jeg er så heldig at arbejde i Viborg - og endda meget tæt på begge butikker - er jeg og ofte forbi for at se på de fine ting de har begge steder