søndag den 25. januar 2015

Dejligste Solskinsweekend.



Vi har simpelthen haft den bedste weekend længe!
Jeg kan godt mærke, at de grå kolde og mørke dage langsomt suger energien ud af mig, men både i går og idag har solen skinnet, og sneen kastet det fineste reflekterende lys omkring sig. Luften har været klar og kold, og selvom det har været vinterligt, har der også ligget et bud om snarligt forår i luften.

Lørdag formiddag gik vi på kælkebakken med et hold gode venner og børn. Ungerne kunne slet ikke få nok af at kælke, og min mand er altid med på den slags sjov, så han fik også overtalt mig til et par dobbeltture. Vi lavede en stor snemand sammen, fik røde kinder og kolde næser.
Vi blev budt på frokost og eftermiddagskaffe hos vores følgeskab, og jeg STORNØD det. Det var energi lige ind på pluskontoen!

Det samme idag egentligt.... Vi startede dagen med at gå en tur på ca. 6 km, det meste af vejen på grusvejen gennem skoven. Vi havde både kælk og klapvogn med til evt. trætte ben, og ungerne nød det ligeså meget, som vi gjorde. På vejen hjem bor mine forældre, så frokosten blev serveret der. Hyggeligt og meget lækkert!
Den ældste tog med min mor til mine bedsteforældre, hvor de gik en 2,5 km tur sammen med min bedstemor, så jeg tænker hun har fået dagens motion. Imens tændte den yngste bål i haven sammen med sin far. Vi syndede alle lidt med stegte skumfiduser og tudekiks!

Solskin keep it coming!

PS: Vores tag er blevet så færdigt og flot. Shit, tænk man kan være så glad for... et tag...

Ingen kommentarer: