søndag den 2. januar 2011

Og så blev det 2011....





Og så blev det også 2011 her i det lille hus...
Nytårs aften var der gæster, 6 voksne og 5 børn plus alt det løse der dumpede ind hen ad aftenen...
Og der var pyntet med farver og sølv og ved fælles hjælp blev maden og menuen ganske enkelt helt igennem fantastisk i år... Der var krudt lige i de mængder der nu skal være, og børn der for langt det meste af tiden legede og holdt en dejlig nytårsfest... Da vi gik og lagde det sidste touch på oppyntningen kunne vi kigge ud på den mest fantastiske flotte rosa fest himmel, der absolut matchede bordpynten, og jeg havde det sådan at det føltes som om den varslede forår.. og lige nu (7-9-13) har jeg det sådan at foråret ikke føles helt så langt væk som det plejer....!

Og dagen efter var der plus grader, fuglene fløjtede, sneen var væk og jeg havde lyst til at komme ud og rode i min have... jeg fik ryddet op og vasket vinduer og vi gik en tur, og til aften nød vi endnu engang den lækre mad fra nytårsaftenen...
Idag lader vi op til hverdagen, måske med en gå tur....

Jeg håber det bliver et godt og rart år det der 2011.....!

23 kommentarer:

Marie-Louise sagde ...

Godt nytår :-)
Det er godt med forår i sindet. Det hjælper altid når vinteren er på sit højeste. Jeg sidder i min lejlighed med det skønneste lys og vidste jeg ikke bedre ville jeg også tro at foråret er lige om hjørnet:-)
God dag.

Anne sagde ...

Sikke nogle smukke farver. Tror jeg vil vende tilbage til det her indlæg et par gange i løbet af dagen. Bare fordi man bliver i godt humør.
Håber også 2011 bliver et skønt år. Glæder mig til at følge med og blive inspireret herinde :)

Kh og godt nytår

bare WUNDERBAR sagde ...

Marie Louise-
Godt nytår til dig også.. tror måske også det er lidt hjælp til selvhjælp når jeg sådan tænker i forår allerede nu... jeg trænger bare så usigeligt... og jeg er bare ikke helt så go til at komme ud når det fryser 15 grader.. det er da virkeligt koldt.. :) Her skinner solen også ind af vinduerne som var det forår idag.. En gåtur må være sagen.. :)

Anne-
Jamen du må gerne kigge ind flere gange.. ;) Manden herhjemme synes der var MANGE farver nytårsaften, men hvis ikke der skal være farver og skrald der, hvornår så? Jeg synes det blev fint, og så var han og de andre vist også tilfredse.. :) Håber du også kom godt ind i det nye år... :)

mette sagde ...

God detalje med at himlen matchede bordpynten! : ) Smukke billeder og godt nytår med masser af farver!

Julia Hausfrau sagde ...

Jeg lagde også godt mærke til himlen nytårsaftensdag. Den var så fin! Dejligt I kom godt ind i det nye år. Jeg tror også det her 2011 bliver helt forrygende :) Godt nytår til jer.

Onkel Anne sagde ...

Rakel, hvor ser det bare fint ud! Jeg synes, du har så en dejlig og let/luftig stil. Faktisk har jeg et lille spørgsmål til dig ang. indretning. Mon det er ok?

bare WUNDERBAR sagde ...

Mette-
Man kan jo ligeså godt lave det gennemført nu det skal være.. ;) Håber du også kom godt ind i ´11... :)

Julia-
Så himlen nåede altså helt til Århus også.. fantastisk... Det var virkeligt helt vildt.. indendørs kunne vi se hvordan lyset bare blev helt mærkeligt i sådan en blanding af lilla/rødt/violet.. Godt Nytår til jer også.. jeg kan levende forestille mig at I har hygget jer.. :) Vi ses i det nye år.. :)
Kram Kram..

bare WUNDERBAR sagde ...

Onkel Anne-
Spørg du bare løs.. Og mok ser det luftigt ud på billeder, men herhjemme hvor rummene altså ikke er særligt store, så virker det nok ikke helt så luftigt.. ;) manden siger altid, smid nu ud... :)) Og skal der nyt ind må der nødvendigvis ryge lidt ud.. (det praktiserer jeg så ikke helt endnu.. :) )

Onkel Anne sagde ...

hahaaa Rakel det siger min også. Altså det med ud og ind. Men desværre er han nu også begyndt at sige, at tingene der byttes skal have samme størrelse! :) Dumme mand, så nu gælder det ikke længere med en teske byttet med en sofa :)
Jeg mailer dig

bare WUNDERBAR sagde ...

Anne-
Ja der er vi ikke helt kommet til endnu.. Men kan da godt se at sofa ind, mindre kaffekop ud måske ikke helt matcher.. ;)
Jeg er nok lidt langsom på mail.. er på vej ud med familien, så bær over med mig at svar ik komemr pronto.. :)

Anja sagde ...

Smukt bord, dejligt med forårs-farver! Det lyder som en dejlig aften :-)

Marie-Louise sagde ...

Uh, jeg trænger også til forår og letheden ved ikke at skulle have alt det tøj på. Jeg er desværre heller ikke så god til at komme ud når det er meget koldt, men det trækker lidt mere når solen skinner og så er det jo faktisk helt skønt når man først er ude og mærke kinderne blive dejligt røde af kulden:-)

Belinda sagde ...

Det lyder som en rigtig dejlig aften!
Dejligt at I kom godt ind i det nye år. Og sikke en dejlig start!

Kreativista i Boligrum sagde ...

Smukke smukke billeder.

Sikke et farvematch på nytårsbordet - elsker Tolix stolene? (Hvis det altså er Tolix) :-)

Rigtig godt nytår :-)

Malene sagde ...

Hvor ser det bare fint ud. Er vild med alle farverne og hvis ikke til nytår - ja, hvornår så?:)
Tusind tak for din kommentar på mit seneste indlæg i øvrigt. Det varmer meget, når folk lige giver sit besyv med og jeg tror du har ret i det du skrev. Vi udvikler os jo hele tiden og må jo også være i stand til at omstille os, når livet kræver det. Det er jo som bekendt både med- og modgang som er med til at forme os som mennesker og måske noget på et senere tidspunkt vil stå som noget positivt, selvom det ikke glimtede af guld ved første øjekast:)
Håber I får et rigtig godt 2011!
Kh. Malene

Fargevandring sagde ...

For et nydelig dekket bord med fargerike detaljer. Godt Nyttår:-) Hilsen Anne Lise

Anne sagde ...

Sikke et skønt, lyst og farverigt indlæg! Jeg glæder mig rigtig meget til foråret kommer:) Væk med sne og sjap og ind med sol!

mimmi-leone sagde ...

Godt Nytt År til deg.
For et flott bord med herlige farger.

Hilsen fra Mimmi-Leone

Åpent^hus sagde ...

hei
ja, alt til sin tid
nå er treet på vei ut her også.

ha en herlig januar
og et godt år, selvfølgelig

hilsen Åpent hus

Darling L sagde ...

Smukt og faverigt!
Rigtig godt nytår til dig og dine! :-)

Anonym sagde ...

jeg bliver ihvertfald i forårs humør af at se dit dækkede bord. Jeg er også klar til det :)

GOWRY sagde ...

Åh, smukke farver! Rigtig godt nytår til dig :) Glæder mig til at følge med herinde!

Katrine sagde ...

Det er da lige til at komme i godt humør af :)