fredag den 11. februar 2011

Grafiske streger....





Jeg elsker at shoppe rundt på nettet efter smukke ting, bare for at finde en fryd for øjet... Idag er jeg faldet over grafisk kunst, og jeg ville ønske mig et eksemplar af hver og flere til.....
De tre øverste er fundet på etsy i shoppen her... De er lavet af Ashley G and Drew... Der er mange flere i shoppen hvor de kommer fra, men en del af dem er ret melankolske i udtrykket, og som bekendt fanges jeg mest af det positive, og derfor har jeg valgt tre i farver og udtryk som passer til mig...

Det nederste billede faldt jeg over her hos Ingthings.. Jeg kan ikke helt gennemskue hvor hun har det fra, men jeg synes at det er virkeligt fint, og jeg forestiller mig at det indeholder en opfordring til at slå sig løs, springe ud i det, sende fest, farver og balloner afsted, so to speak.....

11 kommentarer:

mette b sagde ...

Sikke dejlige streger, du viser her. Jeg kiggede lige på etsy - hold op, hvor er det fristende :)

Klem

Suus Geniet sagde ...

Hi, Billede med balonner pa blog Ingthings balloner er laved af Ingrid! Hun laver hver uge en rigtig smuk billede (This week I saw).Giver en kommentar og maske det bliver din. God weekend, Suus

Fie sagde ...

Er helt enig, de er virkelig skønne!

***Hos Mutter*** sagde ...

De giver én en dejlig følelse indeni, ik`?!

Ingrid sagde ...

hi, Thank you for showing my drawing, I don't understand what you are saying about it..(I hope it's a nice thing)The text on the drawing means Letting Go.
I make a drawing every friday on my blog..

bare WUNDERBAR sagde ...

Mette b-
Ja virkeligt.. man bliver helt kulret og får selv lyst til at lave noget.. :)
har du set mit svar tilbage? :)

Suus-
Tusinde tak for at uddybe det for mig.. jeg er jo lidt sat af, eftersom jeg ikke forstår hollandsk.. :)))

Fie-
Virkeligt.. så sarte og fine i både farver og streg..


Mutter-
Lige nøjagtigt.. og den følelse elsker jeg.. derfor jeg fanges af det som ikke er melankolsk.. :)

Ingrid-
It´s so outstanding..! I have wrote you a comment at your blog... :))

Malene sagde ...

Elsker den slags grafiske billeder. Er især vild med dråbe-billedet og det nederste med ballonerne. Ikke mindst for de positive tanker det sætter i gang, når man ser på det. Tak for dejlig inspiration og links! Ha' en dejlig dag!

Katrine sagde ...

Wauw, lækkert guf for øjnene! :)

bare WUNDERBAR sagde ...

Malene-
Det er også de to mest positive som jeg ser det, og nok også dem jeg er vildest med.. men jeg kan især også godt li det gule.. ja for det gule.. :))

Katrine-
Virkeligt ja.. de er smukke og sarte... :)

Malene sagde ...

Der er også noget over den gule...helt sikkert. Måske fordi gul leder tankerne hen på sol og sommer eller måske bare fordi gul har sneget sig ind som en af yndlingsfarverne her.

Anja sagde ...

Super gode fund!