mandag den 20. juni 2011

Kommentarer?

Nå men nu er det min tur til at blive drillet med de der kommentarer, både med at skrive dem hos andre og med at mine egne indlæg ik tæller kommentarer... Når jeg skal lægge kommentarer popper der hele tidet et felt op, hvor jeg skal logge ind, og det kan jeg så blive ved med at gøre igen og igen og igen, indtil man er ved at blive næsten idiot og opgiver...! Syns jeg læste et el andet sted, at det var noget med nogle indstillinger... Er der nogen der kan hjælpe?? Altså hvis du kan sende mig en kommentar...?!
Der er bare ikk noget mere frustrerende end teknik der driller...!

19 kommentarer:

Nina sagde ...

Jeg kunne heller ikke lægge kommentarer tidligere idag - ved ikk om det lykkedes nu...??!!??

bare WUNDERBAR sagde ...

Nu ku du jo, mon jeg kan hos mig selv? Det er frustrerende, for kan man ik kommentere er der jo ik meget sjovt ved at blogge.. :)

MetteSofie sagde ...

Jeg har også været igennem det -Virkelig irriterende! Når du logger ind, skal du fjerne fluebenet fra "Forbliv logget ind". Så skulle det gerne virke igen :) Kh. MetteSofie

Angcenia sagde ...

Jeg har også prøvet dette. der hvor man logger ind på sin google konto, hvor man skriver mail adr og kode ord, havde jeg sat et hak i, forbliv logget på, den fjernede jeg, og så havde jeg ingen problemer længere. Håber det kan hjælpe ellers ved jeg ikke hvad det er.
/Maria

Gårdejerinden sagde ...

Jo det er dælme frustrende når teknikken driller!!
Har du husket at fjerne "fluebenet" når du logger ind..? Der er sådan en lille boks, med et flueben hvis man vil forblive logget ind.. Det skal man huske at fjerne..
det virkede for mig
Håber det løser sig..

Pernille sagde ...

Så vidt jeg lurede, dengang det også drillede mig, så var det, at man IKKE skulle sætte flueben i "husk mig", når man logger på. Så kan man godt kommentere uden problemer. :o)
Det er træls, at skulle logge på hele tiden, men hellere dét end at være udelogget (hø-hø).

Helena sagde ...

Det är verkligen superstörigt!!! Det tar ju bort halva nöjet att blogga när varken man själv eller andra kan kommentera!!! Jag hade jättemycket problem ett tag men nu sedan jag bytt webbläsare från Internet Explorer till Mozilla Firefox har jag inte haft några problem:) Testa det!

BirgitteBagøje sagde ...

Jeg har selv det samme problem. -Jeg kan ikke svare på kommentare til mine indlæg. :-(

Birgitte sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Anonym sagde ...

Hos mig kunne jeg "snyde" ved at fjerne markeringen i feltet med "Forbliv logget ind" ell. lign., når jeg blev bedt om at logge ind, som du beskriver. Men så skal man til gengæld logge ind konstant!
Hos mig har det vist løst sig, bortset fra en enkelt blog som nægter at blive tilføjet på min liste over blogs jeg følger. Meget frustrerende og nedslående!

Sequence sagde ...

Hos mig hjalp det, da jeg slettede cookies. Har du prøvet det?

bare WUNDERBAR sagde ...

Tusinde tak for alle kommentarerne.. en der går igen er den med fluebenet.. den prøver jeg lige af.. vi har fået ny comp idag, og jeg plejer ik at ha problemer og er faktisk altid logget på på den gamle og der kunne jeg sagtens kommentere alligvel også uden at skulle logge ind hver gang... Men altså jeg prøver lige.. :)

bare WUNDERBAR sagde ...

Så tror jeg simpelthen det virker.. tusinde tak for hjælpen.. tænk sig at det bare var et lille flueben.. ;)

bare WUNDERBAR sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
bare WUNDERBAR sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Ditte sagde ...

Jeg kan kommentere hos nogle - f.eks. hos dig. Men til gengæld kan jeg ikke hos mig selv :-(
Prøver lige det med fluebenet.

Christina Ravn sagde ...

Dejligt du har løst det - det er det samme løsning jeg har set andre har fundet :)

Jeg har tilgengæld problemer med, at at se de faste læsere på både min egen og andres blogs, kender du til det?

bare WUNDERBAR sagde ...

Ditte-
Håber det hjalp.. :) Det er altså træls når det ik virker optimalt..!

Christina-
Sådan er det også nogengange her, jeg tror det er endnu en bloggerfejl, syns det kommer og går, der er vist ik så meget at gøre ved det.. desværre..

Karin sagde ...

Jeg har de sammen dumme problemer og det irriterer især mig, idet jeg er ny blogger og gerne vil gøre opmærksom på at jeg er her ;)
Knus Karin