mandag den 20. juni 2011

Korsstings broderi i ramme - DIY...





Jeg har lavet endnu et korsstings broderi, og endnu engang er motivet en kage... De er nu bare en gang for alle lækre at lave... ! Jeg har lavet den i frihånd, sådan et sting af gangen...
Man kan jo bruge det til så mange forskellige ting sådan et broderi, men denne gang har jeg sat det i en sort ramme med papir fra Rie EL´s nye kollektion... Jeg synes det er blevet ret fint, sommerligt og pastel pastel...
Jeg har givet det i gave til min gode naboveninde...
Endnu engang er der taget en close up, så kan I selv tælle sting, hvis I har fået lyst til at prøve kræfter med mit motiv....

6 kommentarer:

Unknown sagde ...

Rigtig fin lille billed det er blevet, tak for DIY
(jeg har svaret andgående krea-dag på min blog)

bare WUNDERBAR sagde ...

Hej Jeannett..
Super jeg kigger lige ind til dig.. :)
Er egentligt også blevet tilfreds med det.. Tror jeg vil have lavet et til mig selv også.. :)

Pernille sagde ...

Hvor er den fin. Sådan et vil jeg da også have i min stue. Skøn DIY

Julia Runge sagde ...

Hold fast hvor ser det fint ud! Måske jeg skulle lave et til vores kommende køkken :D

bare WUNDERBAR sagde ...

Pernille-
Det er bare at sætte igang, det er ret nemt.. :) Og godt tv arbejde.. :)

Julia-
Ja det ku egentligt også være fint med en hel samling køkkenmotiver på.. :)

Maiken sagde ...

Ret sødt på den sommerlige måde. :)