søndag den 26. juni 2011

Skt. Hans #2








Kan man holde Skt. Hans to gange...? Ja det tror jeg da nok lige man kan, så det gjorde vi her i weekenden i sommerhuset... Vejret var helt fantastisk fint og smukt med den nedgående sol og det store bål i strandkanten ud til fjorden....
Det var en af de der "aaahh" oplevelser.... Ungerne var helt vilde for at plaske i vandet, og med gummistøvler og regnbukser gik det, så de kun fik lidt våde tæer.. Og der var fællessang, snobrød og pølser på grill, og til sidst da vi igen kom op i sommerhuset en crumble jordbærtærte og ild i brændeovnen....
Godt med den slags dage, indimellem kan de være ret tiltrængte...

9 kommentarer:

Louise sagde ...

åååhhh det lyder nøjagtig som den uge jeg lige har haft. Ens børn slapper bare så dejligt af i sommerhus. Desværre er vi ikke selv ejer af et, så det er en lidt dyr fornøjelse når man gerne vil afsted... Men kors hvor er det skønt.

Dejlige billeder

Mia sagde ...

Ser så vidunderligt ud! Den stemning du har i dine billeder - åh den ånder af idyl! Af og til kunne jeg godt trænge til lidt idyl som dine billeder :)

Smil fra Mia

Iben sagde ...

Skønne skønne billeder Rakel. Kommer helt til at savne Danmark på denne allersmukkeste årstid. Ser ud til at have været et par fantastisk hyggelige og smukke sankt Hans aftener i har fået holdt jer (:
Kram Iben

Unknown sagde ...

Det ser ud til at i har haft en rigtig hyggelig weekend i sommerhus, fortsat god ferie.

Libbie sagde ...

Tjek, vi har også været der 2 gange i år :) Super hyggeligt!
Lækker lækker kage, ku man evt få opskriften???

Åpent^hus sagde ...

nydelig!

Lis Rylander Karlsson sagde ...

Lækkert med en reprise på en god ting som Sankt Hans :)

Tak for din kommentar idag. Jeg nåede ikke at få svaret på den ovre hos mig, men så kan jeg jo lige skrive hej-hej til dig hos dig istedet. Måske man snart skulle kaste sig ud i at give sit teleselskab en glad dag igen, hvis du forstår sådan en lille en;))

KH
Lis

Unknown sagde ...

Uhmmmm hvor ser det bare hyggeligt ud... med så meget hygge kunne man godt vænne sig til 2 gang skt. hans om året :o)

TestMedTestPå sagde ...

Ej det ser og lyder som en virkelig fantastisk aften. Nu længes jeg virkelig efter noget rigtig sommer så man kan sidde ude og nyde de lune aftener.