tirsdag den 6. september 2011

Cirkus billede...


Har lige invisteret i Cirkus billedet her fra Maileg... Synes stregen er helt fantastisk fin og sød, og nu står billedet bare og venter på at blive hængt op i børnenes del af stuen... Egentligt var det meningen, at den skulle hænge på lillebrorens værelse, men jeg synes måske egentligt, at det er helt ok, at den hænger, hvor vi andre også kan få lidt fornøjelse af den...
Jeg har købt en billig og fin sort passepartout ramme i IKEA til 80 kr., og den passer perfekt til billedet og understreger den lidt grafiske streg...

Billedet kan købes her, ligesom der også er andre sjove sager blandt andet en tivoli og en cirkus flagranke... Jeg selv har købt billedet i Continental, en af mine yndlingsbutikker i Viborg...

10 kommentarer:

Fargevandring sagde ...

Utrolig nydelig bilde i de fineste farger:-)

KGaardsted sagde ...

Cute! :)

bare WUNDERBAR sagde ...

Fargevandring-
jeg er også ret vild med den sirlige grafiske streg og de barnlige cirkus motiver.. Og farverne også.. :) Lige nu står billedet på klaveret og ser så fint ud.. :)

Kgaardsted-
Intet mindre.. :)

Malene sagde ...

Hvor er det bare fint! Forstår godt du vil have det hængende i stuen, så I alle får mest muligt glæde af det.
Jeg er også blevet helt bidt af en grafisk streg og har lige investeret i 2 prints fra Ashley G. Uha jeg glæder mig til de kommer med posten:)

Unknown sagde ...

Hvor er det bare fint;o) Jeg drømmer om at rejse af sted med et cirkus... Det ville være lige mig. Aner bare ikke hvad jeg skulle optræde med:o)

Tænk... Det er altså mærkeligt med din blog, af en eller anden årsag, hopper den altid op øverst, selvom indlægget er fra i går. Jeg kan huske, at du skrev noget om det på et tidspunkt... Nu har jeg lagt mærke til det (det er ikke fordi det generer mig), jeg undrer mig bare over, hvad der gør det... Under alle omstændigheder gør det, at jeg kigger på din blog oftere og det er jo ikke helt slemt:o)

Iben sagde ...

Aij hvor er det sødt og lige Wunderbarfarver. Passer perfekt til jeres hjem synes jeg. Faktisk kommer jeg altid til at tænke på dig når jeg ser de søde Maileg sager (:

bare WUNDERBAR sagde ...

Malene-
der er ikke noget bedre end smuk kunst på væggene, om det så er det den ene el den anden slags.. Herhjemme er det absolutte yndlings for altid billede, et originalt og dedikeret tegning/vandfarve billede som Kasper Eistrup har lavet, det er vi SÅ glade for.. Der ligger en historie bag som er uundværlig for os.. :)

Smilerynker-
Der er da også noget over cirkus.. min mand får tics når han ser cirkus, men Frederikke og jeg elsker det.. vi skal snart afsted og se et mini cirkus.. :)
Mht blogroll, så er det faktisk ikke længe siden at jeg fik en mail fra en, som frygteligt gerne ville lure mig tricket af, men jeg kan ikk rigtigt hjælpe, selvom jeg godt kan se at det er fantastisk markedsføring.. Jeg aner ikke hvorfor blogger gør det, og min blog er heller ikke den eneste den gør det ved.. Nogle gange når jeg logger på om morgenen, så står der at mit indlæg er lagt ud for 3 timer siden fx, men det er jo om natten, så den rokerer selv rundt på det.. Blogger er ikke altid stail må man sige, men lige den her fejl må jo så siges at være til min fordel... :)

Iben-
Ja det er da også fine sager.. vi har ikke helt så meget af sagerne som vi har haft engang, men jeg falder stadig over ting derfra jeg må eje.. :) Det er sådan et lidt sjovt og finurligt univers og jeg kan godt li hendes streg.. :)

Unknown sagde ...

Åh, så fin bild! Fantastisk!

Tack för tipset om Lundhede plantskole - den vill jag gärna besöka någon gång:)

Ha det fint,
Charlotta
Cesars trädgård

bare WUNDERBAR sagde ...

Charlotta-
Det ville du også elske.. det er den absolut hyggeligste og smukke planteskole jeg kender.. Og alt er bare gennemført ned til mindste detalje i bygninger og omgivelser... :) Smukt..

Unknown sagde ...

Nej, hvor er det flot! Kan godt forstå, du vil hænge det, hvor I alle sammen kan få glæde af det, for man bliver da kun i godt humør af at kikke på det:-)