torsdag den 15. september 2011

Du kan lige nå det... En lille time tilbage af afstemningen her på bloggen...


Så er der kun en lille times tid til jeg lukker det lille valgsted ude i sidebaren... Du kan lige nå at være med, og sætte dit kryds her.... Indtil videre har 232 af læserne her på bloggen sat sit kryds, og det tegner til at hvis læserne her skulle bestemme ville valget nok blive med en rød regering som vinder... jeg er stadig spændt på at se, hvordan den rigtigt afstemning i DK matcher den færdige afstemning her på bloggen...

Som sagt, så kunne alle partierne ikke stå i en afstemning, så derfor er der 3 stk. lige efter hinanden, du sætter blot dit kryds ved "dit" parti...
Jeg skal endnu engang understrege at valget kun er for sjov, og at I naturligvis er fuldstændigt anonyme når I sætter jeres kryds i sidebaren til venstre... Jeg har ingen mulighed for at se hvem der krydser hvad....

Du kan lige nå det...

3 kommentarer:

Liinepigen sagde ...

Så er der stemt her på bloggen også ;)
Sikke et super herligt tiltag :) glæder mig til at se resultatet

Unknown sagde ...

Ja, det er Alt for Håndarbejde der nævner din blog. Jeg fik bladet med posten i går, så det oktober bladet.

filibaba sagde ...

Så har jeg også stemt her på din fine blog - sjov idé. :) Er stemmefordelingen blandt dine læsere, som du havde regnet med?