fredag den 7. oktober 2011

De fine wallstickers og et godt fragtfrit tilbud....




De fine wallstickers jeg købte igår er nu sat op... Eller næsten da, for i den jeg købte er der hele 3 ranker med tilhørende stjerner og prikker i forskellige farver og mønstre, og det er kun de 2 af dem jeg har sat op endnu...

Rankerne har den fineste neon pink farve og klistermærkerne masser af lækre mønstre... jeg kan godt li´at de på sin vis er diskrete og alligevel så i øjnefaldende og anderledes end hvad jeg har set længe... Meget fine i deres streg er de....

Den første ranke blev sat på det lilla skab i børnenes afdeling i stuen.. Frederikke synes den var absolut fin, og ungerne kan sagtens hjælpe med at sætte den op og vælge hvor stjernerne og pynten skal sidde... Den klæder den lilla farve godt synes jeg...




Den anden ranke er sat på vores bogskab i spisestuen... Den passer perfekt der, men pga. lyset fra vinduet er den lidt svær at fange med linsen...
Når den sættes mod det hvide træder den rigtigt flot frem, og den giver sådan en fin ekstra detalje til rummet og skabet...

Den sidste sticker tror jeg, jeg gemmer... Vi skal nemlig til at renovere vores forgang og i den forbindelse skal vi have et indbygget skab under trappen, og mon ikke det kunne blive en ret go´detalje at byde velkommen med....?

Jeg har købt min sticker i en af mine yndlings butikker Elle-Belle i Viborg... De har endnu ikke fået lagt stickersene på webshoppen, da de raskt væk bliver solgt, men jeg har lavet en aftale med dem om, at I meget gerne må ringe til dem og bestille, og hvis I bestiller inden fredag d. 14 okt. så sender de fragtfrit, bare sig I har set tilbuddet herinde.... Priserne for mærkerne ligger mellem 225-299 kr.

I kan kontakte butikken på tlf : 8662 2200

De stickers, som de sælger, er dem i ser herunder... Bor du omkring Viborg, kan du også selv gå ind i butikken og se dem i brug, de er nemlig en del af den cool indretning...

De stickers med biler og den med flagranken er en del af en længere wallsticker som kan klippes op og bruges mange forskellige steder i huset.. Fx. kunne man klippe et par enkelte flag af til en flagranke på et møbel eller en lille væg i børneværelset osv... Eller måske kunne man skille bilerne fra hinanden og bruge dem som små detaljer rundt omkring på børneværelset... På den måde synes jeg, man får meget for pengene..

Jeg tænker selv, at jeg måske skal have en enkelt el. to mere... Fuglen synes jeg er fantastisk fin....




17 kommentarer:

HannasHörna sagde ...

Hej! Jättefina stickers. Och vilket fint barnrum. Kram kram

bare WUNDERBAR sagde ...

Hannas-
Jeg kan heller ikk få armene ned over dem... Spottede med det samme denne her i butikken og den måtte med hjem.. den var simpelthen så enkel og fin men alligevel i lidt skrappe og klare farver.. :)

Malene sagde ...

Tak for det:) Er vild med den med fuglen og cirklerne, men også den du har købt med stjernerne er super flot!

bare WUNDERBAR sagde ...

Malene-
Ja de er super fine... Jeg kunne godt li den her, fordi den ikke var så voldsom, men lige tilpas en detalje til at det ville virke fint.. Vi har dårlig tapet at sætte op på, så derfor skal det helst være møbler og der passede rankerne bare så fint.. :) Kan absolut anbefale dem, og så er de også nemme at sætte op.. Og DET er vigtigt i min verden... :)

Malene sagde ...

:) Også i min!! Jeg skal lige ha' luret hvor og hvordan, før jeg beslutter mig, men du har ret i at de andre er nemmere at dele op.
Rigtig god weekend!

Rikke sagde ...

De er super :0) tror jeg må eje nogle af dem, jeg er nemlig ved at lave store pigeværelse.. Og der skal et klædeskab, da pyntes!

KH Rikke

bare WUNDERBAR sagde ...

Malene-
Ja men jeg overvejer også stadig lige hvordan jeg skal finde et sted til fugle stickeren på Frederikkes værelse, den ku være fin over sengen.. :)

Rikke-
Ja præcis det skal det da.. Det kunne være fint.. og så er det lidt fint at de fleste af dem kan deles til også at sidde lidt andre steder i shuset.. :)

Helle Jakobsen sagde ...

Hvor er de fine, kan også godt lide neon farverne. Tak for tippet med butikken - den kendte jeg ikke :)

bare WUNDERBAR sagde ...

Helle-
Den er go, jo især hvis man har børn,men den er også go som voksen at komme , og der finder man som bekendt også nogle gange noget til sig selv.. ;)

betine sagde ...

Hvor fedt :) Jeg er også vild med dem og har allerede fugle på en snor med prikker - faktisk på et lilla skab nærmest som dit :) Lidt spøjst! Jeg tror altså også de stjerner skal hjem til mig!

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Hvor ser det bare hyggeligt ud.
Tror da snart jeg skal en tur til Viborg i elle-belle elsker den butik

Knus Susi

bare WUNDERBAR sagde ...

Betine-
Den er også flot.. første gang jeg så den med fuglen og prikkerne under så det ud som om den bevægede sig.. :) De er virkeligt fine og kan absolut anbefale denne her med stjernene.. :)

Susi-
Ja den er fin, også selvom man ikk har mindre børn.. ;) Du køber selvfølgelig Maileg der.. :))

filibaba sagde ...

Ja, de er godt nok fine! Den pink er da lige den berømte prik over i'et på det i forvejen flotte lilla skab. Kan godt forstå du er glad for dem. :)

bare WUNDERBAR sagde ...

filibaba-
Ja og så det at den er enkel og simpel i stregen, og ikke så påtrængende men alligevel en rigtigt fin detalje, det kan jeg godt li.. :)

bloggernefa sagde ...

skønne indlæg - sikken farveglæde. Det er rigtigt dejligt at se på.

hej fra
Eva

ps. tak for navnet på mit indlæg igår. ;)

bare WUNDERBAR sagde ...

Eva-
Tak for det... :)

Det var så lidt med navnet... måske du ikke i forvejen vidste det var dem der hed sådan.. :) Jeg elsker de bær, de er så fine når de tages ind... :)

Camomilla sagde ...

Fine sager! De pynter flot :)