torsdag den 6. oktober 2011

Franske wallstickers fra Elle-Belle...



Idag var jeg forbi en af mine yndlingsbørnetøjsbutikker... Ikke nok med at de har sindsygt mange lækre og forskellige mærker, så er det også altid en æstetisk oplevelse at komme ind i butikken... De er så dygtige til at indrette og dekorere så man med det samme bliver inspireret...
Idag faldt jeg for de fineste wall stickers, nytænkende, farverige og lidt anderledes end hvad jeg er vant til at se.....
Jeg har prøvet at lege lidt med det her til aften, og er selv blevet super tilfreds med resultatet... Når der igen er dagslys, skal I nok få resultatet at se.... De fine stickers er så nye at de endnu ikke er kommet på shoppen, men i butikken siger de, at I bare kan ringe, så sender de gerne, der er også flere fine varianter... Du finder butikken her...

8 kommentarer:

Fru Thornholm sagde ...

Hvor ser det spændende ud! Har fluks googlet firmaet, og heldigvis fundet flere danske web-shops der forhandler de fine waalstickers. Helt sikkert også noget for os herhjemme! :-)

bare WUNDERBAR sagde ...

De er virkeligt virkeligt fine og i super lækre farver... De sender også gerne fra butikken, det er bare at ringe.. I selve butikken havde de også 3 varianter i brug, den jeg har købt, en lang fin flagranke og en gren med fugl og papirklip hængende under.. de andre var også virkeligt fine.. :)

Michelle sagde ...

Det har da en "forfærdelig" butik at introducere på bloggen, den kan godt gå hen og blive en dyr fornøjelse (heldigvis bor jeg ikke i Viborg) ;)

bare WUNDERBAR sagde ...

Michelle-
Nej der er ikke noget "værre" end at finde nye lækre butikker... ;) Man bliver lidt afhængig, men godt der findes webshops, så kan man jo nå alle steder hen.. Syns Elle-Belle har en rigtigt go blanding af de gængse katvig, småfolk, hollys og den slags samtidigt med de har rigtigt mange sådan lidt mere klassiske og lækre som Rabens saloner, Sibin Linnebjerg, Gro, FUB og den slags... :)

Design À la Camara sagde ...

Wallstickernes er i så høj kvalitet - 2 er sat op inde på sønnens værelse - indlægget hos mig hedder Ciy hall in a youngsters room.

Vidste du at min blog runder 1 år d. 8. oktober?

Malene sagde ...

Det lyder da godt nok spændende. Har selv ledt lidt efter nogen anderledes wallstickers. Er spændt på, hvornår de mon får dem i netshoppen, så jeg kan se de forskellige varianter. Glæder mig til at se din version:)

Mette sagde ...

Det glæder jeg mig til at se, nu hvor vi skal i gang med at indrette endnu et børneværelse. Elle Belle er absolut også en af favoritbutikkerne herhjemme :-)

Hilsen Mette

bare WUNDERBAR sagde ...

Design ala camara-
Altid dejligt at høre andres erfaringer med dem også.. Jeg synes også det virker som om de er i rigtigt go kvalitet og så var de rigtigt nemme at sætte op.. :)

Malene-
Har lige lavet nyt indlæg til dig.. ;)

Mette-
Ja hvis man bor deromkring så kan det kun være en yndlingsbutik, der er vist ikke mange som ikke kommer der... :)
Tillykke med det nye vidunder.. dejligt at det gik godt det hele..det er altid rart at være på den side af det... :)
Håber I nyder det alle sammen...