onsdag den 18. april 2012

Ordkraft - Ses vi?


Idag går jeg rundt med lidt sommerfugle i maven... Imorgen aften drager jeg til Ålborg, til ORDKRAFT festivalen, hvor jeg skal være en del af torsdag aftens tema "Kvinde - Vælg din kamp".
Og jeg er i prominent selskab, og det er måske derfor jeg er en smule spændt?
Torsdag aften vil Anne Grethe Bjarup Riis, Julia Lahme, Maren Uthaug og Maise Njor stå på scenen i Kedelhallen i Nordkraft, hvor de skal snakke om kvindelitteratur, og om hvordan vi som kvinder idag navigerer i vores liv.

Sammen med de to bloggere fra Stine Stregen og NewYorker by Heart står jeg samtidigt klar til at møde alle jer dejlige mennesker, der skulle have lyst til at komme og hilse på. Måske I har spørgsmål, ting I tænker over, eller ganske enkelt bare har lyst til at sige hej...! Jeg vil også blogge lidt og tage lidt billeder, og det bliver ganske simpelthen bare spændende..

Der kommer mange prominente forfattere og kulturpersonligheder hele weekenden igennem... Jeg selv har desværre et stramt program, så jeg kan kun være der torsdag, men hvis I andre har mulighed for det, er jeg sikker på, at det er et besøg værd!

Du kan læse om tordag aften her Og se hele programmet her...
Desuden er der også en liste over alle de forfattere du kan møde lige her, og det er sandeligt ikke få!

Ved du allerede nu om vi ses... ?

10 kommentarer:

Håndarbejde skal der til sagde ...

Så godt at Birthe skrev om det...

I må have rigtig god fornøjelse..

Hyggehygge
Marianne

Jane Lerche sagde ...

Det lyder spændende, Rakel. Held og lykke.

Boselade sagde ...

Du må have en god tur!
Håber du når at nyde det hele :-)

Fru Schou sagde ...

Det lyder som noget af et skønt arrangement! Jeg gad godt møde alle dem du nævner, inklusive dig selv:-)
Jeg kan dog desværre ikke komme, men pøj pøj med det hele Rakel;-)

Unknown sagde ...

åh det ville jeg gerne, men jeg kommer desværre ikke lige til Ålborg så nemt.... Det lyder super spændende. Held og lykke med det!

bare WUNDERBAR sagde ...

Marianne-
ja det bliver rigtigt spændende og jeg glæder mig.. :)

Jane-
Ja virkeligt.. er også rigtigt spændt.. men på den gode måde.. :)

Anja-
Ja det håber jeg også, desværre har jeg slet ikke nok tid til at kunne være med og se alt det jeg gerne ville.. det er et virkeligt fint program de har fået stablet på benene... :)

Fru Schou-
Ja jeg glæder mig faktisk også til at se dem jeg nævner.. ;) Og de efterfølgende dage er da også bare spækket.. :)

Mette Kathrine-
Ærgerligt, men for nogle er der jo langt til ålborg.. ;)
Og tak for held og lykken.. :)

dqpage sagde ...

Det lyder spændende. Det skal jeg da lige overveje ..
hilsen Mona

Maiken sagde ...

Øv, hvorfor har jeg ikke styr på når der sker fede ting i Aalborg?! Elsker litteratur, ordkløveri, humor og stærke kvinder. Det arrangement er jo lige spot on. Ved du om det koster noget? Synes ikke at kunne finde info i ovenstående links.

Skal afsted i weekenden, men jeg håber at jeg trods forberedelser kan finde tid til at komme omkring Nordkraft i morgen efter pigernes puttetid. Det kunne være så hyggeligt at hilse på.:-)

bare WUNDERBAR sagde ...

Mona-
Det synes jeg du skulle.. synes også det lyder vildt spændende med det program de har fået sammensat.. :)

Maiken-
Det kunne da være så hyggeligt.. :) jeg håber du kommer forbi.. :) Jeg bliver lidt usikker, men har altså ikke set noget med entre priser nogen steder... :)

Christine Sørine sagde ...

Øv øv... Alt for meget arbejde denne uge, ville ellers rigtig gerne have været forbi idag! Håber det er gået godt :)