fredag den 14. september 2012

Juno seng til salg....




Er der mon nogen aftagere til en Juno seng?
Min chef har to Juno senge og har kun plads til at have den ene stående. Jeg har derfor lovet hende, at forhøre mig, om der var nogen interesserede købere...

Juno sengene på billederne her er mine ungers, men de er selvfølgeligt identiske med den som er til salg.

Sengen er hvidmalet og i god stand, begge sider følger med, ligesom der også medfølger en juno madras + forlænger madras med... Den er som juno senge fra den tid, med en smule afskallet maling, og sider der skal en lille strip om, så længe de bruges...

Sengen kan ses og afhentes i Viborg, ligesom den også kan leveres indenfor rimelig afstand (evt. Århus) Der kan sendes billeder af pågældende seng til salg...

Sengen koster 3800 kr.

Send mig en mail hvis du er interesseret, har spørgsmål el andet...

barewunderbar@gmail.com

Ingen kommentarer: