tirsdag den 16. oktober 2012

Fine træbogstaver fra No. 21.



For noget tid siden var jeg så heldig at vinde en Give Away hos No.21 . Gevinsten var valgfrie bogstaver, og jeg selv købte yderligere, så jeg kunne få begge ungernes navne...

Bogstaverne har Jette som står bag nr. 21 skåret, og der var mange valg i forhold til farve, skrifttype, størrelse og evt. dekoration...

Jeg valgte lys gul og lys blå, og synes at de er virkeligt fine....


No. 21 har skudt endnu en Give Away igang med trækning d. 28 oktober...
Bogstaverne herunder er eksempler på forskellige typer...

Du kan deltage i No.21s Give Away lige her....




5 kommentarer:

Mette Houg sagde ...

Skønne bogstaver- Måske jeg skulle få Skrevet Carl-Emil også ;0)

bare WUNDERBAR sagde ...

Fru Hygge-
Dejligt at "høre" fra dig,, det er længe siden,. håber du har det godt... :)
Du kan jo allerede nu se hvordan det kommer til at se ud, bare uden bindestregen.. :)
Fine er bogstaverne ihvertfald.. :)

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Hvor ser det bare godt ud...
Hun er bare så dygtig :-)

Smukke navne og dejlige farver.

Ha´en dejlig aften

Knus Susi

Finurligefinesser sagde ...

Jeg har selv købt et stort bogstav hos Jette og det er bare nogle helt vildt lækre ting hun laver :-)

Snullemor sagde ...

Kære Rakel
Tak for indlægget
: )