mandag den 1. oktober 2012

Velkommen til verden.....









Idag fik jeg en dejlig overraskelse i postkassen... Claus Dalby har sendt mig denne strikkebog, som netop er udgivet hos forlaget Klematis...

Erika Knight har skrevet bogen, og den er virkeligt virkeligt fin...
Bogen hedder Velkommen til verden - Bæredygtigt babystrik, og indeholder masser af opskrifter, virkeligt skønne billeder og en god og grundig introduktion til forskellige garner lavet i naturfibre. En anden af forfatterens passioner er nemlig økologi og bæredygtighed.

Jeg har selvsagt ikke forsøgt mig med opskrifterne, men så vidt jeg kan læse er de rimeligt tilgængelige... Jeg kunne ret godt tænke mig at starte med babytæppet med hulmønster som ses på billede 3 og 6... Det er virkeligt fint...

Jeg har bladret og holdt bogen flere gange idag... Den har et dejligt format og nogle skønne kraftige ru sider.... Sådan en bog med noget lækkerhed over sig....
Jeg har bare taget enkelte billeder fra bogen, som faktisk er ret tyk, hele 142 sider..

Du finder bogen her, og den sendes fragtfrit... Og jeg vil gerne anbefale...

11 kommentarer:

www.mixbiks.blogspot.com sagde ...

Skøn bog og billeder:)

bare WUNDERBAR sagde ...

Helt enig.. Jeg er faktisk rigtigt glad for bogen.. Synes den er rigtigt lækker.. Jeg elsker bøger, det er der bare ikk noget der slår.. :)

koralee sagde ...

Oh my I am loving this book and your BLOG...so pretty. Happy October to you.

dqpage sagde ...

den ser fint ud. Også lækre fotos.
hilsen Mona

bare WUNDERBAR sagde ...

Koralee- thank you so much. That was nice words. :) Happy october to you too...

Mona-
Jeg synes oprigtigt talt også at den er fin.. Havde den også med i seng igår til godnatlæsning. ,:-) elsker når der er gode billeder i... :-)

Lis sagde ...

Den ser også lækker ud. Kunne godt falde for fristelsen til at klikke på linket, men der er ikke udsigt til små folk her de næste mange år, ærgerligt

God dag til dig.

Kh. Lis

Anonym sagde ...

Synes ikk du skal nøjes med bare at kigge i den....synes du skal strikke noget af det - fx til mig.... kunne da sagtens bruge sådan et par giraffer;)

bare WUNDERBAR sagde ...

Lis-
Måske børnebørn engang?
Der er nu også opskrifter i på forskellige tæpper, vaskeklude med initialer og uroer man sagtens kunne have hængende i stuen.. ;)

Anonym-
Jamen jeg kunne egentligt også godt bruge sådan et par giraffer... Tror jeg skal starte lidt gelinde.. jeg er faktisk ikk verdens bedste strikker.. Men jeg øver mig.. :) Det en start.. :)

Anonym sagde ...

Jamen du får travlt med at øve....for jeg mente to stk til midt november....pigefarver TAK;)

bare WUNDERBAR sagde ...

Ha ha'. Nu er jeg med... Kender kun en anonym som mangler noget til TO piger i november... :-P men jeg tror helt ærligt de er for avancerede for mig.. Måske det var noget for svigermor?? ;-)

Anonym sagde ...

Nå så fes den ind;) Ja måske du kunne kopiere opskriften....? Pt er hun igang m cardigans og veste.....