mandag den 26. august 2013

Georginer og Dahlia.




De sidste mange somre har vi kørt til en lille lokal gård, som har georginer og dahlia som selvpluk. Og vi har virkeligt nydt det, og glædet os til at komme ud og udvælge de fineste...
I år blev vi svært skuffede, ingen smukke blomster i vejkanten, som vi kan plukke af...
(billederne her er fra sidste år)

Til gengæld var jeg heldig den anden dag, da en anden lokal gårdbutik solgte georgin buketter. Egentligt skulle jeg bare have haft kartofler, rødbeder og den slags, så jeg blev glædeligt overrasket, da jeg opdagede, at de også solgte de fine buketter til kun en 10ér pr. buket.
Nu pynter de i stuen, og jeg nyder de fine sensommer blomster...

2 kommentarer:

Anna sagde ...

Hvor har du købt dem henne?? Bor selv i nærheden af Stoholm og er helt vild med de blomster.
:-)

Kh Anna

Sine sagde ...

De er så smukke. Gad godt have tusindvis af dem i egen have