torsdag den 19. december 2013

Moshi Moshi Mind.







Et af mine nytårsfortsætter for det nye år er, at jeg vil passe bedre på mig selv. Jeg vil tage 3 skridt langsommere, spise sundt og lækker mad, forsøge at røre mig noget mere (yoga, gåture, sjippe?) og få frisk luft. Jeg vil have mere stille kvalitetstid med dem jeg elsker og holder af, og så vil jeg forsøge at minimere min kommunikation på sociale medier, eller måske bare bruge dem på en lidt anden måde.

MoshiMoshiMind er opstået ud fra lidt samme betragtninger om et liv i mere balance, og alle deres produkter er lavet med afsæt i et univers, der sætter fokus på velvære, den gode historie, holdbarhed, ro og balance.

Deres tøj er virkeligt virkeligt lækkert og blødt, og jeg bor nærmest i mit sweatsæt, når jeg har fri. Jeg er også ret glad for den fine lille æske med "Mind Cards", som husker mig på det vigtige. Teen er lækker og olien giver en blød hud. Sjippetovet er en killer!

Moshi Moshi Mind har butikker i Århus, Aalborg og Kbh. og for alle os andre er der skabt et lækkert og inspirerende univers lige her, hvor man både kan shoppe og læse om konceptet.
Der er virkeligt mange lækre ting, alt lige fra afstressende MoshiMind musik, teer, yogamåtter, klassisk, afslappet og cool træningstøj, gadgets, den fineste strik og cashmere.

Den lækre prikkede taske er stor og kan rumme både træningstøj, og den yogamåtte jeg tænker på at invistere i i det nye år!

2 kommentarer:

Dianna sagde ...

Den butik skal jeg vist et smut forbi i det nye år :)
Tak for tippet !

Rigtig glædelig jul.
/Dianna

Maria sagde ...

Spændende nytårsfortsætte.
Specielt det med minimering af de sociale medier. Det er en jeg tænker over også, for det er SÅ NEMT liiige at tjekke FB IG osv hele tiden. Og det er en tids- og ikke mindst opmærksomhedssluger. Øv faktisk !
Jeg har for nogle måneder siden fjernet FB fra min mobil, og det har hjulpet gevaldigt. Jeg har dog stadig IG