onsdag den 3. december 2014

Det kan bare komme an!



Vinteren er ligesom skudt igang med maner. Herhjemme har vi faktisk været on/of syge skiftevis igennem de sidste par uger. Influenza, halsbetændelse, maveomgang og penicillin til de voksne har været en knap så sjov cocktail. SKAL det partout bare være sådan i december? I think not!!

Jeg har modtaget en goodiekasse fra Futura, måske det kunne hjælpe med at give lidt modstand til det vinterskrantende helbred! Og ellers kan man jo sige at timerne på langs har kunnet give aneledning til at læse, blandt andet Stoner, som er en af de bedste bøger, jeg længe har læst! Jeg elsker at læse og læser vel omkring en bog i ugen, når det går bedst. Jeg læser altid inden sovetid, så det er der siderne skal vendes, og derfor går det normalt ikke helt så hurtigt, som med bogen her. Den var nærmest læst på et splitsekund og kan absolut anbefales.

Jeg har købt en ny uldfrakke i år, og jeg er SÅ glad for den. Valget faldt på Mads Nørgaards Coxa coat. Blød designkvalitet og ikke mindst dejlig lun. Varme er også godt til at stå imod bascillerne!

Vi har lavet hjemmelavede romkugler efter opskriften her, og adventskrans og diverse julekalendre er klar. Vi er allerede næsten færdige med at købe julegaver, mest af alt takket være min kære mand.
Jeg selv har købt lidt julegaver her, og måtte også forkæle mig selv med den smukke smukke stage fra byWirth i en kombination af træ og læder.

Julen kan bare komme an i år, når vi altså lige er færdige med al den vintersygdom!

1 kommentar:

angie sagde ...

they have beautifully decorated !!! love greetings from angie